Re: herma's????
Ik weet wat je bedoelt maar je verwoordt het niet zo goed. Het gaat om het onderliggen chromosoom bvb XXy (is een mogelijke hermafrodiet). En vb, die 1 op 10000 waarover jij het hebt XXx. Die laatste zal altijd een vrouwtje worden ja. Maar het gaat hem hier over de stabiliteit van het zaad en de stressbestendigheid. Het mag nu ondertussen wel heeeeeel duidelijk zijn (denken we maar aan dit probleem, Robba's, de mijne en zo kan ik nog wel even doorgaan...) dat er verschil bestaat in kwaliteit. We willen geen afbraak doen aan Dutch Passion (of toch misschien een beetje) maar willen er wel op wijzen dat SS iets vertrouwbaarder is dan DP... Het is een persoonlijke mening maar er zijn genoeg bewijzen om het te geloven... Je gelooft wat je zelf wil maar als ik moet kiezen ga ik voor SS in het vervolg...
Laat ik ook nog even erbij zeggen dat het allemaal niet zo simpel is dat feminised zaad. Er moet nog heel wat onderzocht worden of althans om een stabieler zaad te bekomen. Het lijkt dat SS net iets verder staat hierin dan DP...
Randbemerking ook wat dat onderliggend chromosoom betreft: gebberalinezuur is de makkelijke manier, terwijl 'zoeken' naar dat chromosoom zonder chemische preparaten (of hormoonproducerende middeltjes of hoe je het noemen wil) veel meer werk is. Wat op die site van jou staat slaat ook nergens op, niet echt up-to-date want Dutch Passion is al lang niet meer:
En dat lijkt me maar best ook...
Mensen, mensen..... Het gaat hem ook zeker om de hoeveelheid stress waar een bepaalde soort tegen kan. Die van DP gaat gewoon sneller over tot het produceren van herma's.
Wat mijn persoonlijke 'aanbidding' betreft lijkt Soma mij nog altijd degene die baanbrekende proeven heeft gedaan wat feminised zaadjes betreft... Die Mister XX van je lijkt me heel duister daarentegen en meer een propaganda stuk om die site te verfraaien.
Hier zijn wij nu eenmaal pro-Sweet Seeds geworden en niet zozeer DP-gestemd .
Greetzzz
Jona
Oorspronkelijk geplaatst door MellO
Laat ik ook nog even erbij zeggen dat het allemaal niet zo simpel is dat feminised zaad. Er moet nog heel wat onderzocht worden of althans om een stabieler zaad te bekomen. Het lijkt dat SS net iets verder staat hierin dan DP...
Randbemerking ook wat dat onderliggend chromosoom betreft: gebberalinezuur is de makkelijke manier, terwijl 'zoeken' naar dat chromosoom zonder chemische preparaten (of hormoonproducerende middeltjes of hoe je het noemen wil) veel meer werk is. Wat op die site van jou staat slaat ook nergens op, niet echt up-to-date want Dutch Passion is al lang niet meer:
het enige bedrijf ter wereld dat vrouwelijk zaad verkoopt.
Mensen, mensen..... Het gaat hem ook zeker om de hoeveelheid stress waar een bepaalde soort tegen kan. Die van DP gaat gewoon sneller over tot het produceren van herma's.
Wat mijn persoonlijke 'aanbidding' betreft lijkt Soma mij nog altijd degene die baanbrekende proeven heeft gedaan wat feminised zaadjes betreft... Die Mister XX van je lijkt me heel duister daarentegen en meer een propaganda stuk om die site te verfraaien.
Hier zijn wij nu eenmaal pro-Sweet Seeds geworden en niet zozeer DP-gestemd .
Greetzzz
Jona
Comment