Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Normale of verwilderde groei?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Normale of verwilderde groei?

Korting op 420shop
    Hallo allemaal.
    Ik heb samen met een vriend een kweekkastje gemaakt waar tot
    nu toe de hele kweek voorspoedig verlopen is (denken we, 1e keer).

Beknopt tijdschema:

5 oktober: Zaadjes tussen watten gelegd (Royal Queen Seeds Northern Light fem.)
    7 oktober: Ontkiemde zaadjes in zaai/stekgrond en onder TL
    14 oktober: Overgepot in 27 liter potten en onder HPS 400 watt
    26 oktober: Getopt

Hieronder de foto's zoals ze er nu bij staan. De lamp hangt op 50cm.
    Ik heb het idee dat de groei erg verwilderd is. Heel veel groei in de breedte
    maar te weinig in de hoogte. De hoogste is 17cm met een spanwijdte van 45cm ofzo.

Wat denken jullie? Ik was eigenlijk van plan om dit weekend de klokken om te schaken naar 12/12 omdat ze elkaar bijna raken maar had graag wat advies..
    Last edited by magsimum; 7 December 2009, 21:43.

Re: Normale of verwilderde groei?

netjes toch...........goed gedaan....hou ze hoiog zou ik zeggen
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Dit is dus normaal?
      Ik had namelijk al veel meer hoogte verwacht. Als ik andere kweekverslagen bekijk zijn daar de internode's veel langer. Ik zit nu al op de 6e internode met een lengte van nog geen 20 cm, en dat leek me een erg gedrongen plantje.

Voornamelijk in het hart van de plant groeien alle bladeren zo dicht door elkaar heen dat het gedeelte dat ik getopt heb bijna geen licht meer krijgt...

Northern light is voornamelijk Indica, dat wil zeggen dat ze ongeveer in lengte verdubbelen nadat de klokken zijn omgezet toch? Dus wat denken jullie?
      Omschakelen als ze elkaar helemaal raken of nog even wachten op wat meer hoogte?

Comment

Comment

Om een idee te geven over de hoeveelheid node's deze bijlage.

Internode's hebben maar een lengte van 2cm... heel dicht op elkaar dus..

Gewoon op 18/6 houden tot ze 50cm zijn ofzo? Pff Oxxio zal wel blij zijn met me

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door magsimum View Post
            Om een idee te geven over de hoeveelheid node's deze bijlage.

Internode's hebben maar een lengte van 2cm... heel dicht op elkaar dus..

Gewoon op 18/6 houden tot ze 50cm zijn ofzo? Pff Oxxio zal wel blij zijn met me
            ik heb ook zo een verwilderde groei zoals jij dat uitlegt !Dit zijn quality feminized zaden en dan krijg je indien je lamp op de juiste hoogte hangt een deftig resultaat suxes verder ermee ,want zo te zien zit het snor , de mijne zijn paar dagen ouder en 42 cm staan al 3 dagen in bloei wil niet dat ze heel hoog komen ik hou van compacte planten groene groeten latin
            Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Kan het ook zijn dat we ze verkeerd getopt hebben?
              Maandagavond heb ik ze geknipt en nu zijn er nog steeds geen nieuwe scheuten
              te zien....

Ik dacht dat na een dag of vijf toch wel iets zichtbaar moest zijn?

Comment

Kan het ook zijn dat we ze verkeerd getopt hebben?
                Maandagavond heb ik ze geknipt en nu zijn er nog steeds geen nieuwe scheuten
                te zien....

Ik dacht dat na een dag of vijf toch wel iets zichtbaar moest zijn?
                eerste dag na het toppen moeten de plantjes effe herstellen normaler wijze na twee dagen gaat de groei aan hetzelfde tempo door enkel je ziet nu twee hoofdtoppen als je goed heb getopt ! ja hebt in godsnaam toch gewoon een scheut verwijderd? indien de schaarin de stengel is gezet vrees ik dat ze inderdaad verkeerd getopt zijn en gewoon kop af zijn ...............niet echt de bedoeling dacht ik

hier zie je na 3 dagen al dat de twee hoofdtoppen zijn gevormden de plant bij wijze doormidden splijt! je ziet ook mijn ec heb moeten aanpassen de kleine gele puntjes
                Last edited by latindos; 31 October 2009, 13:24.

Comment

Ik hoop dat ik het goed gedaan heb.
                  Hierbij de foto's van elke plant..

Comment

Ik hoop dat ik het goed gedaan heb.
                    Hierbij de foto's van elke plant..
                    perfect man dus no worry's

Comment

Comment

die energie wordt nu verdeeld de logica zelve blij je gerust zal slapenlol

Comment

Comment

hoe zijn je klok standen 18/6 vermoed ik ,ik zie niks aan die planten ,ofwel zet je ze gelijk in bloei kan je ook doen en kan geen kwaad op die hoogte,verder zie dat je een goed klimaat hebt ,ik denk die foto's zijn getrokken als de lamp net aan was normaal moet je min 1 uur wachten zo zie t je plant er wakkerder uit en kan je beter oordelen wat het probleem is ,ik persoonlijk denk jou LV of tekort aan iets ?ik lees ook nergens welke voeding je gebruikt ,of dergelijke ph meten ec meten ,ja kerel niets voor niks in t'leven!Schema volgen van je voedingslijn ,zeker als beginner!grtzzzzzz
                            Last edited by latindos; 3 November 2009, 22:56.

Comment

Lampen waren hier 16 uur aan, nog 2 uur voordat ze uitgingen dus.

Luchtvochtigheid is 40%, temperatuur 26/19 en ik gebruik de HESI lijn.
                              Ik heb gisteren nieuwe voeding aangemaakt met de volledige waarden die
                              Hesi aanraad. Ik wilde ze niet overvoeden in het begin, zeker niet met de
                              Ecco All-mix potgrond.

Maar ze zien er dus niet goed uit begrijp ik????

Comment

Bezig...
                              X