Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan iemand mijn plantjes even checken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan iemand mijn plantjes even checken

    Korting op 420shop
    Betse Lezer,

    ik heb ooit ergens gehoord of gelezen dat je het beste de blaadjes al kunt verwijderen zodat de toppen veel beter groeien klopt dit? nu heb ik dat al bij een aantal planten gedaan heb een foto erbij zoals die er dan uit zien met heel weinig blad dus......... kan iemand mij vertellen of ik er daadwerkelijk goed aan doe om dit te doen hoop op een reaktie..... alvast bedankt
    Attached Files

    #2
    Re: Kan iemand mijn plantjes even checken

    Is wel erg weinig blad, de bladeren zitten er niet voor de show.... zijn hoog nodig voor de fotosynthese, en verdamping, koeling van de plant, ik zou als ik jou was toch iets meer inlezen voor je dit soort acties uithaalt, ben bang dat dit je opbrengst niet ten goede gaat komen

    Wat je het beste kunt doen is hier even zoeken op dieven, fimmen , en veel lezen, niet direct iets geloven en veel maar doordacht en rustig uitproberen/experimenteren, want er is niet 1 juiste methode, er zijn er zoveel als dat er kwekers zijn.

    Veel succes

    Grtzz
    Last edited by Debiel; 2 November 2009, 23:33. Reden: iets meer info geven ... ;)

    Comment


      #3
      Re: Kan iemand mijn plantjes even checken

      Bladeren worden meestal alleen verwijderd als ze het licht naar de toppen belemmeren.

      Dit is inderdaad niet goed, om de door Debiel gezegde redenen. (+ dat de plant in zijn laatste weken bloei erg veel voeding uit de bladeren haalt (bladeren worden geel en vallen eraf) en deze voeding gaat naar de toppen).
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: Kan iemand mijn plantjes even checken

        Debiel heeft gelijk bladeren zijn nodig voor de uitleg die hij al gaf
        Je kan wel "dieven" ofz dat is ook een soort van bladeren weghalen , maar dat kan je even inlezen he.

        Mvg Izzz

        Comment


          #5
          Re: Kan iemand mijn plantjes even checken

          Ik heb/had planten staan waarvan de topbladeren gigantisch groot zijn.....zoals hierboven allemaal verteld: ze nemen die voeding ook op...dus bladeren worden geel...en ja hoor soms lijkt het net HERFST in de tent.......krullen en verdrogen helemaal en vallen af.........dus lekker laten hangen de volgende keer.

          Geregeld gaat er wel eens een blaadje vanaf bij mij maar zeker niet aan de toppen........greets Kweker
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment


            #6
            Re: Kan iemand mijn plantjes even checken

            niet altijd geloven wat ze zeggen ,betere research doen en verscheidenen stellingen overwegen hoe je het aanpakt,ik had ze nooit weggknipt laat tijdens de bloei wel idd voor je toppen licht te gunnen dit is teveel van het goede ze hebben een functie he groene groet
            Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

            Comment


              #7
              Re: Kan iemand mijn plantjes even checken

              Die plant moet nog effe gaan en ik ze het nut niet van in om de bladeren te snoeien, soms snoei es groot onnuttig of ongezond blad weg maar je hebt zo al weinig bladeren dus best niet snoeien en nog even geduld voor te oogsten.

              Greetz Fifi
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment

              Bezig...
              X