Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
inderdaad, kleinere opbrengst wel, maar dan zet je gewoon wat meer plantjes in je tentje zodat de opbrengst toch nog leuk blijft en minder electriciteitsverbruik ook. wat ik heel positief vind ik persoonlijk!!!
heb nu nieuwe zaadjes laten uitkomen en die direct onder 12uur gezet, eens kijken wat dit nu gaat geven van grote en hoeveelheid, laat later wel nog weten hoe het afloopt.
Oorspronkelijk geplaatst door buffalorebelView Post
heb nu nieuwe zaadjes laten uitkomen en die direct onder 12uur gezet, eens kijken wat dit nu gaat geven van grote en hoeveelheid, laat later wel nog weten hoe het afloopt.
grtzz
Je hebt ze hoop ik wel eventjes laten voorgroeien tot tenminste enkele volwassen bladeren? Anders zie ik het somber in.
Dacht dat zaadjes altijd wel iets van groei nodig hadden, anders gaan ze het bloeihormoon aanmaken zonder dat ze iets van noemenswaardige bladeren hebben. Maar als jij het ook met succes gedaan hebt neem ik mijn woorden terug.
nee hoor weedseed dat noemen ze dwarfen he , plant groeit zowiezo nog paar weekjes verder heb bij mij ook twee vb's die direct op 12/12 gezet zijn
Mvg Izzz
Dus heb mijn zaadjes gewoon in aarde gestoken, zijn nu boven gekomen en direct bij mijn andere gezet die aan bloeien zijn.
ze groeien inderdaad naar mijn gedacht ook nog enkele weken door op twaalf uur. we will see
heb een jack diesel staan....deze ontkiemt en geplant zodra er 1 goen iets boven kwam is deze meteen direct ala minute in de bloei gegaan......staat nu 6 weken bloei....ziet er wel grappig uit
Comment