Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

van eerste keer in bloei steken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

van eerste keer in bloei steken

Korting op 420shop
    ik zou mijn plantjes nu ze ong 10 cm zijn
    in bloei steken
    is dit goed? wat zijn de voordelen of nadelen

grtz

Re: van eerste keer in bloei steken

Voordelen veel minder tijd dat je verspeelt aan voorgroeien

Nadelen de planten worden zo groot niet
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

voordelen: weinig het gaat sneller
      nadelen: veeel minder oogst
      Als het kalf verdronken is ,kon het niet zwemmen.

Comment

inderdaad, kleinere opbrengst wel, maar dan zet je gewoon wat meer plantjes in je tentje zodat de opbrengst toch nog leuk blijft en minder electriciteitsverbruik ook. wat ik heel positief vind ik persoonlijk!!!

heb nu nieuwe zaadjes laten uitkomen en die direct onder 12uur gezet, eens kijken wat dit nu gaat geven van grote en hoeveelheid, laat later wel nog weten hoe het afloopt.

grtzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buffalorebel View Post
          heb nu nieuwe zaadjes laten uitkomen en die direct onder 12uur gezet, eens kijken wat dit nu gaat geven van grote en hoeveelheid, laat later wel nog weten hoe het afloopt.

grtzz
          Je hebt ze hoop ik wel eventjes laten voorgroeien tot tenminste enkele volwassen bladeren? Anders zie ik het somber in.

Comment

nee hoor weedseed dat noemen ze dwarfen he , plant groeit zowiezo nog paar weekjes verder heb bij mij ook twee vb's die direct op 12/12 gezet zijn

@Hope : voordelen is idd dat je enkele weekjes tijdbespaard en ook electriciteitverbruik zal minder zijn.

Nadelen zullen idd minder opbrengst zijn zoals fief en lzw al zeiden

Mvg Izzz

Comment

Dacht dat zaadjes altijd wel iets van groei nodig hadden, anders gaan ze het bloeihormoon aanmaken zonder dat ze iets van noemenswaardige bladeren hebben. Maar als jij het ook met succes gedaan hebt neem ik mijn woorden terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13 View Post
                nee hoor weedseed dat noemen ze dwarfen he , plant groeit zowiezo nog paar weekjes verder heb bij mij ook twee vb's die direct op 12/12 gezet zijn

Mvg Izzz
                Dus heb mijn zaadjes gewoon in aarde gestoken, zijn nu boven gekomen en direct bij mijn andere gezet die aan bloeien zijn.
                ze groeien inderdaad naar mijn gedacht ook nog enkele weken door op twaalf uur. we will see

grtzzz

Comment

Ik zou wachten met de hps tot de eerste gekartelde bladeren volgroeid zijn maar das ieder zijn techniek offcrse

ja tuurlijk de plant gaat zowiezo nog doorgroeien tot ie zen eigen de moeite vind om te bloeien.

Hier in Markster zijn draadje zijn paar mooi voorbeeldjes van dwarfies http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...976/page7.html

Mvg Izzz

Comment

heb een jack diesel staan....deze ontkiemt en geplant zodra er 1 goen iets boven kwam is deze meteen direct ala minute in de bloei gegaan......staat nu 6 weken bloei....ziet er wel grappig uit
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Bezig...
                    X