Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dikke , vaste buds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dikke , vaste buds

Korting op 420shop
    Hoi ,
    ik wou jullie meningen en vooral manieren weten om dikke en vaste buds te hebben. Ikzelf gebruik bloeistimulator van atami of plagron. Wat zijn jullie methodes? Niet alleen voedingsmethoden ook andere methoden mag je hier plaatsen

Dank bij voorbaat

Mvg Izzzz

Re: Dikke , vaste buds

ik zweer bij green sentationplagron lijn ,alhoewel ik soms zin heb om pk 13 etc ook te gebruiken ik doe het niet ook overbodig met green sentation!
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

het heeft niet alleen met de voeding te maken , ook aan de gezondheid van het plant.

af ze korte internodes heeft,wat voor soort het is . de afstand van je lamp etc etc

Comment

Thanks voor de reacties al tot nu toe Plagron vindk ik ook het beste persoonlijk.
        Maar idd darkiess ook met jouw info moet je rekening houden

Mvg Izzzz

Comment

Comment

het grote verschil is eerst uit zaad of uit een stek wat al veel zal schelen. Dan is er natuurlijk nog de soort van plant namelijk sative, indica of een kruising wat je nu veel hebt.

Nu het wortelen is eigenlijk het belangerijkste om die dikke buds. Daarom eerst je grond voorbemesten of met bio of met flesjes vooraleer je je zaad of stek plant.

Dan het water geven en de voeding en vooral enzymen en wortelstimulator meegeven maar vooral de eerste dagen je medium laten uitdrogen om de wortels te doen werken.

Wanneer je plantje dan gezond, stressvrij opgroeid beginnen die toppen te zwellen. Omdat wat duurt tegen dat de pk 13/14 werkt doen we dat erbij voor 1 week normaal 2 a 3 gietbeurten.

De merken die ik al heb gebruikt brengen onderling niet veel verschil tegenover elkaar.
            Plagron zijn green sensation is heel goed en gemakkelijk in gebruik.

Ook pk 13/14 van canna is zeer goed en maar 1 x toevoegen in de 5 de week en done.

booster van canna is ook wel gemakkelijk in gebruik maar levert voor mij niet zijn prijs op in extra gewicht.

maar als ik plagron zijn cropspray gebruik in het begin voor meer wortels en meer groei dan moet ik zeggen dat ik wel wat vettige dikke koppen krijg.

Comment

Werd verplaatst naar vragen binnenweed kweken.
              Grtz $iR
              sigpic

Comment

Bezig...
              X