Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Santa Maria

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Santa Maria

    Korting op 420shop
    Hoi,
    heeft iemand hier ervaring met Santa Maria?
    Heb enkele stekjes gekregen en wou ermee gaan scroggen.
    Iemand een idee hoelang ze nog doorgroeien na omschakelen op 12/12?
    Kwestie van het net vol te krijgen, en niet te vroeg in bloei te zetten

    Bedankt alvast

    #2
    Re: Santa Maria

    Kees Hendrikse (SpeesKees van No Mercy Supplies) heeft veel over de Santa Maria's geschreven. Ik dacht in Soft Secrets. Ik herinner me dat zijn columns "Lieve Mona" heten. Surf maar eens op internet.

    Xtreme
    Last edited by Xtreme; 13 November 2009, 07:52.

    Comment


      #3
      Re: Santa Maria

      als je scrogg gaat doen moet je blijven groeien tot dat de oppervlakte van je scrogg 70 a 80 % vol is ik heb dit zelf met een haze gedaan (project gister afgebroken door ontdekking) maar heb dus voor 80% vol laten groeien en toen in de bloei gezet heeft toen nog ongeveer 1 week geduurt voor dat de gehele scrogg vol was toen is het de lucht in gegaan met pieken van 70 cm boven scrogg net (maar dan is het wel een sativa en geen (santa maria indica))
      ik denk dat van boven jou scrogg de plantjes 25 cm worden ongeveer maar kan je niet zeggen in cm heeft ook met de groei periode te maken
      maar scrogg/lst/toppen zijn allemaal manieren voor hogere opbrengt maar de eerste 2 duren wel het langst in de groei periode

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Santa Maria

          speescees heeft ook gewoon n site bij no mercy supplies.
          grtz

          Comment


            #6
            Re: Santa Maria

            Santa maria groeien nog zo'n 2/3 weken door als de bloei in gaan.
            Meer kan ik er niet over vertellen, ben wel erg benieuwd hoe ze het in scrogg doen.
            recht is recht. krom is krom.

            Comment


              #7
              Re: Santa Maria

              ik heb zelf ook al eens santa maria gekweekt,maar niet in n scrog.de planten hadden bij mij een gemiddelde hoogte.
              grtz

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Santa Maria

                  je stekken boer hag groot gelijk ! ben nu zo'n jaartje santa's aan het kweken
                  Santa maria blijft relatief klein na de omschakeling
                  opgelet wel : de strain van No mercy is niet de echte Santa
                  aangezien die enkel nog in stek te verkrijgen was zie ik niet in hoe ze zonder aan de eigenheid te prutsen er zaad van gemaakt hebben
                  Ganja is my medication , ganja is my cure ;
                  smoking marihuana for sure !!!

                  Comment


                    #10
                    Re: Santa Maria

                    pele,
                    hahaha weet je wel tegen wie je antwoord hahaha
                    Die Santa's kwamen van bij jou...
                    Maar liggen ondertussen al te vorten op de mesthoop...door het niet onder controle krijgen van de spint

                    Zijn de nieuwe al binnen?
                    En hopelijk spintvrij...

                    Comment


                      #11
                      Re: Santa Maria

                      hahaha
                      nee , had niet door dat jij die prutser was
                      de nieuwe zijn gestekt en zo goed als geworteld maar het gaat fout ! het bladgroen verdwijnt supervlug eruit
                      Last edited by pele; 12 December 2009, 20:05.
                      Ganja is my medication , ganja is my cure ;
                      smoking marihuana for sure !!!

                      Comment


                        #12
                        Re: Santa Maria

                        Staan ze niet met een te hoge luchtvochtigheid?
                        Eens ze uit je propagator zijn, dus als ze geworteld zijn in hun plug, en je zet ze in voorgroeipotjes, geen luchtbevochtiger inzetten in kleine ruimtes zoals bij jou.
                        Hier gaat de kap van boven de propagator vanaf dag 5/6, dan tonen ze zelfs nog geen wortel, en zo gaat het hier het best
                        Laat ik ze hier 10/14 dagen in een hoge luchtvochtigheid staan heb ik de helft over, anders 90%...
                        Wortel je onder die 150W?

                        Comment


                          #13
                          Re: Santa Maria

                          Oorspronkelijk geplaatst door pele View Post
                          de nieuwe zijn gestekt en zo goed als geworteld maar het gaat fout ! het bladgroen verdwijnt supervlug eruit
                          Gebruik je niet wat blad voeding ? Werkt altijd bij mij.

                          Grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: Santa Maria

                            @ Bobo in deze fase geef ik ze eigenlijk niets behalven dan dat de jiffy doordrenkt geweest zijn met water met BN wortelstimulator , eens geworteld bespuit ik ze wel met cropspray ( PLagron) en nu ook Vitality ( preventief tegen spint en stress)
                            wat bedoel je dan juist van bladvoeding
                            @ prutser
                            inderdaad wortelen onder die 150 waat hpi maar denk dat daar het probleem zit
                            te hoge lv ? misschien wel , ik hou alles zo'n 10 dagen dicht ( op het vernevelen na dan )
                            IK ga jouw methode ook es proberen
                            on topic
                            met dat de genomen stekken er zo triestig uitzien en ik geen reservemama gehouden had
                            heb ik de beslissing genomen om een van de santa's terug van onder 12/12 naar 18/6 te brengen zodat ik die genetica toch behoud
                            ze gaat wel wat stressen vermoed ik maar liever zij dan ik stressen over hoe ik weer daar aan geraak ( die Santa genetica )

                            EDIT merk net dat ik in prutser zijn topic bezig was ipv mijne , sorry daarvoor !!!!
                            Last edited by pele; 12 December 2009, 20:06.
                            Ganja is my medication , ganja is my cure ;
                            smoking marihuana for sure !!!

                            Comment

                            Bezig...
                            X