Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ontkiemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ontkiemen

Korting op 420shop
    Als mn zaadjes ontkiemt zijn mogen die dan direct in 11l potten ? En als ze hun kopje boven grond steken , mogen die dan direct onder een Hps lamp van 250W voor 18U per dag ?
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

Re: Ontkiemen

Die mogen zeker onder de lamp, wel opletten de lamp op een meter hoogte de eerste week daarna geleidelijk zakken naar 40 cm.

grtz

Comment

Tenzij je jouw spruitjes in 11L zaai- en stekgrond wil zetten zou ik even wachten, beter wacht je 2 weken zodat ze direct de fijne grond hebben in hun pot.

Comment

WeedSeed : Dus 2 weken onder de lamp op 1meter hoogte in kleine turfpotjes in zaai en stek grond ? En erna in 11l Potten in mn gewone aarde ?

Bobo : Thx, Btw , khad je zaterdag gesproken in Alien , maar was dan weer vergeten te vragen of die Grapefruit altijd beschikbaar is ? En in hoeveel dagen is dit geleverd ?

Comment

inderdaad, de grond is vaak te rijk voorzien van voeding en het wortel gestel is nog niet in staat dit goed op te nemen met alle gevolgen van dien, zie even aan dat de wortel ontwikkeling mooi op gang is en plaats dan het geheel in de grotere potten. dit zal inderdaad na een week tot 2 weken het geval zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debiel View Post
            inderdaad, de grond is vaak te rijk voorzien van voeding en het wortel gestel is nog niet in staat dit goed op te nemen met alle gevolgen van dien, zie even aan dat de wortel ontwikkeling mooi op gang is en plaats dan het geheel in de grotere potten. dit zal inderdaad na een week tot 2 weken het geval zijn.
            Achzzooo, dit verklaart dan meteen ook weer alles , ik had 2 plantjes gezet als soort van test op mn vensterbank , en toen ik ze overpotte dan was het ook in zaai en stek grond maar potten van 11 l ! En nu zijn ze zeker al 2weken totaal niet meer aan het groeien, ze hebben al de lobblaadjes en 2 kleine blaadjes ,zouden die nog te redden zijn ? Enja, als ik mn nieuwe zaden laat ontkiemen en hun kopje komt boven , mag ik dan de 2 weken dat ze in hut turfpotje blijven ze iedere dag wortelstimulator geven ? Of is dit te veel ?

Comment

wortelstimulator hoef je niet dagelijks tegeven, geef zelf 2 keer, met daartussen 2 of 3 maal water afgezuurd, die 2 , zullen het wel redden waarschijnlijk nu druk wortels aan het maken, zullen wellicht later wel groeien

Comment

Bezig...
              X