Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe lang gaat ie mee ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hoe lang gaat ie mee ?

Korting op 420shop
    hallow,

ik heb al een kweekje of 4 tot een goed einde gebracht. Nu is de 5de gestart en zat ik te denken dat het miss wel tijd werd om de lamp te vervangen. Nu is mijn vraag of ik dit kan bepalen met een simpele truc of gewoon moet afwachten tot men planten niet mee deftig groeien?

alvast bedankt
    groeten

Re: hoe lang gaat ie mee ?

afhankelijk van je eigen inzicht, maar er wordt aangeraden na 6/12 maanden de bulb te vervangen. ik zelf vervang na 4 kweken, wat in mijn geval een jaar is.

je oude lampen kun je eventueel wel in je voorgroei gebruiken.

Comment

Wat voor type lamp?

vale.

Comment

Bij mij persoonlijk 400W Philips om de 3 kweekjes en dat is wel het hele maximum. Gebeurt soms om de 2 dus ZEKER tijd om ze te gaan vervangen "mijn gedacht".
        Grtz

Comment

zo heeft ieder zijn of haar voorkeur, heb in de tijd dat ik kweek altijd ongeveer dezelfde periode aangehouden van ongeveer 1 jaar en heb daarbij geen noemenswaardige schommelingen in opbrengsten of kwaliteit meegemaakt. zowel in het verleden met 600w als nu met 400 w

Comment

Je ziet lampen ook wel minder worden als je er meer heb hangen.
            En die vervang je dan.

Comment

Ik vervang ze om de 3 kweken.
              Oude bulpen kan je gebruiken voor de voorgroei van je planten.

Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Er zal trouwens ook wel enig verschil merkbaar zijn bij mensen die de complete cyclus met de lamp draaien, ik groei voor onder andere lampen, gebruik dus enkel de 12 12 cyclus gedurende de bloei periode, dit zijn minder brand uren, vandaar ook 4 oogsten.

Comment

3 kweeks is bij mij ook de regel, het kost toch de wereld niet zo een lampke
                  Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

dan zal ik morgen maar op stap gaan om me een nieuwe aan te schaffen enkele voorstellen wat echt kwalitatief en prijs de beste zijn?

jullie zijn allemaal alvast bedankt voor de snelle reacties

groeten

GW
                    Last edited by Weedy; 17 November 2009, 19:08. Reden: dubbelpost

Comment

Zoals ik al zei. Normaal vervang ik ze om de drie maar zoals vermeld hierboven gebruik ik ze ook voor m'n voorgroei dus zullen ze ook iets sneller gaan.
                      Grtz.

Comment

Bezig...
                      X