hoi effe vragen als je kijkt naar de foto is bij het ontkiemen de zaadschelp eraf gevallendie lag zo losgeweekt dat ik streelde en oops eraf,ik persoonlijk vond het raar dat het laagje dat in de schelp hangt die net ernaast op de foto ligt er appart is afgehaald en hoop er niks mis mee is! zou dit een normale plant worden?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
betreft:ontkiemen vraag en foto
Collapse
X
-
Re: betreft:ontkiemen vraag en foto
Oorspronkelijk geplaatst door Debiel View Posttime will tell, maar zou toch moeten kunnenStay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways
Comment
-
Ik snap je niet helemaal, dat geheel valt er zowiezo een keer af. Dus, volgens mij is het niet erg (meestal laat ik het gewoon zitten, dan weet je tenminste zeker dat het er niet te vroeg afvalt )[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!
Comment
-
alles fijn straks foto update snelste onkieming die ik ooit had ,op drie dagen allemaal boven ,op 11 uur waren ze ontkiemt en heb ik ze in kleine potje's stek en zaai grond gedaan !
5 nirvana's supergirl en twee blak jack sweet seeds
Werkwijze voll opgevolgt in detail van dit topic
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...-ir-t8800.html Thx de PosterLast edited by latindos; 18 November 2009, 10:35.Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways
Comment
-
hoi effe vragen als je kijkt naar de foto is bij het ontkiemen de zaadschelp eraf gevallendie lag zo losgeweekt dat ik streelde en oops eraf,ik persoonlijk vond het raar dat het laagje dat in de schelp hangt die net ernaast op de foto ligt er appart is afgehaald en hoop er niks mis mee is! zou dit een normale plant worden?
GrtxLast edited by monty; 18 November 2009, 11:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door monty View PostHet is nu juist de bedoeling dat je zaadhoes en het vlies dat om je kiemblaadjes zit in de grond achterblijft. of zoals in jou geval dat het bovengronds eraf komt. Als de zaadhoes er bij het ontkiemen omheen blijft zitten wil dit zeggen dat je grond te los is om te ontkiemen. Blijft de hoes na het ontkiemen om de kiembladen zitten heb je een probleem. De kiembladen kunnen geen fotosynthese toepassen en de zaadhoes en het vlies om je kiembladen droogt in. Gevolg je kiem sterft na een dag of 3 want dan is alle energie uit de kiem zelf op. De eerste uren licht na het ontkiemen zijn zeer bepalend voor de verdere ontwikkeling van je plant.
GrtxLast edited by latindos; 18 November 2009, 16:20.Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways
Comment
Comment