Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

betreft:ontkiemen vraag en foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

betreft:ontkiemen vraag en foto

Korting op 420shop
    hoi effe vragen als je kijkt naar de foto is bij het ontkiemen de zaadschelp eraf gevallendie lag zo losgeweekt dat ik streelde en oops eraf,ik persoonlijk vond het raar dat het laagje dat in de schelp hangt die net ernaast op de foto ligt er appart is afgehaald en hoop er niks mis mee is! zou dit een normale plant worden?
    Last edited by latindos; 17 November 2009, 14:56.
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Re: betreft:ontkiemen vraag en foto

time will tell, maar zou toch moeten kunnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debiel View Post
      time will tell, maar zou toch moeten kunnen
      thx i know ,maar het is precies of er twee zaadomhulsels afgevallen zijn ,vandaar misschien heeft nog iemand dit ooit gehad

Comment

ik verwijder ze zelfs meestal met de hand voor ze eraf vallen kan geen kwaad
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Ik snap je niet helemaal, dat geheel valt er zowiezo een keer af. Dus, volgens mij is het niet erg (meestal laat ik het gewoon zitten, dan weet je tenminste zeker dat het er niet te vroeg afvalt )
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

ik zou het terug steken zodat het er alsnog vanaf kan vallen.whahhaha

Nee, geintje: kan geen kwaad en word wel normale plant hoor.lol
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

alles fijn straks foto update snelste onkieming die ik ooit had ,op drie dagen allemaal boven ,op 11 uur waren ze ontkiemt en heb ik ze in kleine potje's stek en zaai grond gedaan !
              5 nirvana's supergirl en twee blak jack sweet seeds
              Werkwijze voll opgevolgt in detail van dit topic
              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...-ir-t8800.html Thx de Poster
              Last edited by latindos; 18 November 2009, 10:35.

Comment

hoi effe vragen als je kijkt naar de foto is bij het ontkiemen de zaadschelp eraf gevallendie lag zo losgeweekt dat ik streelde en oops eraf,ik persoonlijk vond het raar dat het laagje dat in de schelp hangt die net ernaast op de foto ligt er appart is afgehaald en hoop er niks mis mee is! zou dit een normale plant worden?
                Het is nu juist de bedoeling dat je zaadhoes en het vlies dat om je kiemblaadjes zit in de grond achterblijft. of zoals in jou geval dat het bovengronds eraf komt. Als de zaadhoes er bij het ontkiemen omheen blijft zitten wil dit zeggen dat je grond te los is om te ontkiemen. Blijft de hoes na het ontkiemen om de kiembladen zitten heb je een probleem. De kiembladen kunnen geen fotosynthese toepassen en de zaadhoes en het vlies om je kiembladen droogt in. Gevolg je kiem sterft na een dag of 3 want dan is alle energie uit de kiem zelf op. De eerste uren licht na het ontkiemen zijn zeer bepalend voor de verdere ontwikkeling van je plant.

Grtx
                Last edited by monty; 18 November 2009, 11:06.

Comment

wow dat wistk niet , heb hier ook ng nooit een zaadje gehad dat zen hoesje in de grond achter liet. Is wel logisch maar ng nooit gebeurt hier.

Mvg Izzz

Comment

Weer wat geleerd dan van ome monty

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                      Het is nu juist de bedoeling dat je zaadhoes en het vlies dat om je kiemblaadjes zit in de grond achterblijft. of zoals in jou geval dat het bovengronds eraf komt. Als de zaadhoes er bij het ontkiemen omheen blijft zitten wil dit zeggen dat je grond te los is om te ontkiemen. Blijft de hoes na het ontkiemen om de kiembladen zitten heb je een probleem. De kiembladen kunnen geen fotosynthese toepassen en de zaadhoes en het vlies om je kiembladen droogt in. Gevolg je kiem sterft na een dag of 3 want dan is alle energie uit de kiem zelf op. De eerste uren licht na het ontkiemen zijn zeer bepalend voor de verdere ontwikkeling van je plant.

Grtx
                      thx daar wachte ik op cheers mateenkel ik had net twee zaad omhulsels door het feit eerst de buitenkant eraf viel en en dan het vlies uit de schelp
                      Last edited by latindos; 18 November 2009, 16:20.

Comment

Bezig...
                      X