Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

in de bloei en hierna terug in de groei? klinkt raar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

in de bloei en hierna terug in de groei? klinkt raar

Korting op 420shop
    ondertussen staan mijn zaailingen al een tijd.
    fotocamera is beschadigd dus ik heb geen nieuwe foto's, k....
    maar ik geef nu N en wat voeding en hou het geheel op 1.4.
    Maar nu de volgende stap, ze moeten in een grotere bak staan, en ik wil weten of ik nu mannen of vrouwen heb. Nu las ik in het stekkenboekje dat je ze dan in de boei moet zetten (dan laten ze hun ware aard zien), maar toen las ik ook als je dat weet, je ze dan ook weer in de groei kan zetten, want ik wil van een vrouwtje een moedertje maken, (heb verschillende soorten) en ik moet natuurlijk leren hoe ik stekje snij, en tot een echte stek kan maken. Dus heb ik wel wat plantjes nodig, want mijzelf kennende zal ik ze ook we stress geven hahahah, maar goed, het klinkt alleen raar, eerst in de bloei zetten voor het geslacht en dan weer in de groei, je zou denken dat dit ook st ress geeft.
    Maar misschien zijn er ook andere manieren om te ontdekken of je een man of vrouw in je tentje hebt staan, dus laat maar komen het advies of ervaringen.

Re: in de bloei en hierna terug in de groei? klinkt raar

Verplaatst naar vragen binnen wiet kweken.

Nu las ik in het stekkenboekje dat je ze dan in de boei moet zetten (dan laten ze hun ware aard zien),
    raar boekje stekken zijn van een vrouwelike plant genomen dus genetisch altijd vrouw. stekkenboer die mannen verkoopt is en bedrieger, dus stook dah stekkenboek maar op.

Grtz

Comment

Je kan het zo doen als in de boek maar dan verlies je veel tijd. De beste manier vind ik daar het toch moeders worden ben je toch van plan om te toppen.
      Dan kan je de top als een stek afsnijden, label die, zet die in een glaasje water in je bloeihokje of onder een sl op 12/12 en na max 18dagen toont die waterstek dan al zeker geslacht en dan weet je welke vrouwtjes zijn en welke niet.

Greetz,
      Smoking Fifi
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

dank je wel voor jullie ervaring/advies

vind het doodeng, maar ja, ik wil het zelf eens proberen en ik hou je op de hoogte

Comment

Stekken moeten idd vrouwtjes zijn anders ben je opgelicht

Comment

[INFO]Je kan het zo doen als in de boek maar dan verlies je veel tijd. De beste manier vind ik daar het toch moeders worden ben je toch van plan om te toppen.
            Dan kan je de top als een stek afsnijden, label die, zet die in een glaasje water in je bloeihokje of onder een sl op 12/12 en na max 18dagen toont die waterstek dan al zeker geslacht en dan weet je welke vrouwtjes zijn en welke niet[/INFO]

Maar hoe plaats je ze dan? staan ze in indirect licht of goed onder je lamp?
            Ik heb ze nu in een glas met water, maar niet direct onder een lamp, wel zo dat er licht bij is en meekunnen doen in het licht schema.

Dus graag hierook over jullie ervaring

Comment

Gewoon bijzetten, ze moeten niet bal onder de lamp maar er moet wel wat licht aankunnen.

Volgens ik lees pas je de goeie techniek toe

Greetz,
              Smoking Fifi
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Ze moeten niet meedoen met het lichtschema,ze moeten op 12/12 anders gaan ze niet in bloei en dat is juist de bedoeling toch?
                De andere planten laat je gewoon op groei tot de stekjes hun geslacht laten zien..

Grts
                Daniella
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Bezig...
                X