Beste mensen,
Om de PH waarde van mijn voeding te meten wil ik graag een PH meter aanschaffen.
Nu kwam ik bij detectorshop een Bultronics PH meter tegen met de volgende specs :
Professionele handzame digitale PH-meter
Ideaal voor in het aquarium !
De BULTRONICS PH-meter is uitgerust met een zeer gevoelige, snelle en precieze PH-Elektrode.
Deze PHmeter is betrouwbaar, stabiel en handzaam. De bediening is makkelijk en comfortabel voor zowel gebruik thuis als buiten.
Juist in de aquaristiek, bezitters van vijvers en zwembaden is deze PH-meter zeer geliefd omdat de PH waarden continue zijn af te lezen.
U hebt geen teststrookjes en testvloeistoffen nodig !
Specificaties:
* Meetbereik 0.00 - 14.00 pH
* Resolutie: 0.01 pH
* Nauwkeurigheid: 0.1 pH
* Automatische temperatuur compensatie tussen 0 en 50 Celsius
* Voeding 4 x 1,5 Volt batterij (bijgeleverd) of via meegeleverde 230 Volt adapter
* Calibratie reeds door fabriek
* Afmeting: 60 x 55 23 mm
* Gewicht: 75 gram
* 1 jaar garantie
Heeft er wellicht iemand ervaring met deze PH meter ?
De voordelen die ik zie :
Hij is goedkoop : 29,95
Hij is reeds gecalibreerd dus geen geklier met vloeistoffen.
Misschien kan iemand iets roepen n.a.v. de specificaties van deze PH meter ?
(Ik weet niet goed waar ik op moet letten)
Of.. kan iemand me een tip geven welk type/merk een verstandige keuze zou zijn. (Wanneer bovenstaande meter niet ok is.)
Alvast bedankt voor de hulp.
Om de PH waarde van mijn voeding te meten wil ik graag een PH meter aanschaffen.
Nu kwam ik bij detectorshop een Bultronics PH meter tegen met de volgende specs :
Professionele handzame digitale PH-meter
Ideaal voor in het aquarium !
De BULTRONICS PH-meter is uitgerust met een zeer gevoelige, snelle en precieze PH-Elektrode.
Deze PHmeter is betrouwbaar, stabiel en handzaam. De bediening is makkelijk en comfortabel voor zowel gebruik thuis als buiten.
Juist in de aquaristiek, bezitters van vijvers en zwembaden is deze PH-meter zeer geliefd omdat de PH waarden continue zijn af te lezen.
U hebt geen teststrookjes en testvloeistoffen nodig !
Specificaties:
* Meetbereik 0.00 - 14.00 pH
* Resolutie: 0.01 pH
* Nauwkeurigheid: 0.1 pH
* Automatische temperatuur compensatie tussen 0 en 50 Celsius
* Voeding 4 x 1,5 Volt batterij (bijgeleverd) of via meegeleverde 230 Volt adapter
* Calibratie reeds door fabriek
* Afmeting: 60 x 55 23 mm
* Gewicht: 75 gram
* 1 jaar garantie
Heeft er wellicht iemand ervaring met deze PH meter ?
De voordelen die ik zie :
Hij is goedkoop : 29,95
Hij is reeds gecalibreerd dus geen geklier met vloeistoffen.
Misschien kan iemand iets roepen n.a.v. de specificaties van deze PH meter ?
(Ik weet niet goed waar ik op moet letten)
Of.. kan iemand me een tip geven welk type/merk een verstandige keuze zou zijn. (Wanneer bovenstaande meter niet ok is.)
Alvast bedankt voor de hulp.
Comment