Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mislukte kweek HELP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mislukte kweek HELP

    Korting op 420shop
    hoi beste mensen

    tot mijn grote spijt moet ik toegeven dat mijn plantjes zijn mislukt door ergens beginnersfouten te maken. Nu wil ik opnieuw opstarten, maar ik weet nog steeds niet wat er is fout gegaan bij de vorige kweek.
    Ik moet mijzelf verbeteren. ik weet wel wat er is fout gegaan, maar ik weet niet wat de doorslag tot mislukking heeft gegeven. ik ga even een paar foto kes erbij zetten zodat jullie goed kunnen zien wat er aan de hand is

    #2

    Comment


      #3
      Re: mislukte kweek HELP

      dat is jammer ja

      maar je had de foto's er idd beter voor die tijd op kunnen zetten
      er is kennis gegoeg op de forum die je had kunnen helpen man

      voor de volgende keer : vragen kost niks

      en je komt ook niet dom over hoor ofzo als je iets vraagt ook mensen met 10 jaar ervaring maken nog wel fouten

      Comment


        #4
        Re: mislukte kweek HELP

        idd ik ben ook juist bezig, bij mij staan ze in een kast boven mijn bed,
        heb echt niet al dat spul die jullie hebben, dus ben ik wat creatief ,

        is nu al een weekje en het enigste van succes die uj al heb geboekt, is een wit worteltje boven de grond, die dan naar beneden terug moest dom van mij

        even vragen is licht echt zo belangelijk, want waar vind ik in godsnaam een lamp voor geen flauw gedacht werk even met zo'n broed lamp nu weet wel zo'n rode 100 watt nu zal ik ook maar opnieuw beginne of nog even wachten en zien wat het geeft ,

        Comment


          #5
          Re: mislukte kweek HELP

          Spaarlampen zijn life-savers voor lowbudget en micro kwekers
          sigpic
          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

          Comment


            #6
            Re: mislukte kweek HELP

            oh kunde met spaarlamp ook dan ?

            Comment


              #7
              Re: mislukte kweek HELP

              Ff in de micro-sectie kijken dan maar...

              vale.

              Comment


                #8
                Re: mislukte kweek HELP

                Oorspronkelijk geplaatst door MagicSmoke View Post
                idd ik ben ook juist bezig, bij mij staan ze in een kast boven mijn bed,
                heb echt niet al dat spul die jullie hebben, dus ben ik wat creatief ,

                is nu al een weekje en het enigste van succes die uj al heb geboekt, is een wit worteltje boven de grond, die dan naar beneden terug moest dom van mij

                even vragen is licht echt zo belangelijk, want waar vind ik in godsnaam een lamp voor geen flauw gedacht werk even met zo'n broed lamp nu weet wel zo'n rode 100 watt nu zal ik ook maar opnieuw beginne of nog even wachten en zien wat het geeft ,
                Die broedlamp is verspilling van elektriciteit, daar ben je echt niets mee totaal verkeerd spectrum beter met spaarlampen en TL lampen zie micro sectie
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                A. The cop!

                Comment


                  #9
                  Re: mislukte kweek HELP

                  Gwn 4spaarlampjes is al genoeg, maar de opbrengst zal niet erg hoog liggen.
                  Er is altijd licht aan het eind van de tunnel, hoop maar dat het geen trein is.

                  Green power!

                  Comment


                    #10
                    Re: mislukte kweek HELP

                    Oorspronkelijk geplaatst door ledpower View Post
                    dat is jammer ja

                    maar je had de foto's er idd beter voor die tijd op kunnen zetten
                    er is kennis gegoeg op de forum die je had kunnen helpen man

                    voor de volgende keer : vragen kost niks

                    en je komt ook niet dom over hoor ofzo als je iets vraagt ook mensen met 10 jaar ervaring maken nog wel fouten
                    het probleem is dat ik geen foto's kan uploaden naar deze site. ik gebruik de knop attachments. dan kom ik in een ander scherm waar ik meerdere foto's kan uploaden. als ik dat doe en ik klik op upload, dan staat er aanvraag word verstuurd. en dat blijft er staan. zelfs een half uur. weet iemand hoe dat komt? ik gebruik Google chrome als internet browser

                    Comment


                      #11
                      Re: mislukte kweek HELP

                      Je kan op verschillende manieren plaatjes toevoegen:

                      Je kan plaatjes die al op het internet staan toevoegen in je bericht met deze knop: Klik erop en geef een locatie op.
                      Houd er rekening mee dat de plaatjes niet te groot zijn.
                      (800x600 pixels is groot genoeg)

                      Een andere manier is foto's toevoegen in je bijlage (attachments)
                      Onderaan je bericht bij "Meer Opties" staat een knop: Manage Attachments. Als je daarop klikt komt er een pop-up waar je meerdere bijlage tegelijk kan toevoegen.

                      Grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: mislukte kweek HELP

                        Gebruik een externe site zoals tinypic.com
                        Via deze site kun je je plaatjes er zo bij zetten.
                        Uitleg: http://borduren.startpagina.nl/prikb...ld-via-tinypic

                        vale.

                        Comment

                        Bezig...
                        X