Als ik wil kweken met zo min mogelijk risico op mislukking, op welk medium kan ik dan het beste kweken. kan er mss ook een beetje uitleg bij waar je op moet letten bij de aanschaf?
wat moet erin zitten?
welk merk word echt aangeraden?
is overstappen op een ander medium tijdens een kweek slim? of noodzakelijk
Bestaat er grond waar je verpotten mee kunt vermeiden?
bijvoorbeeld:
Ik heb bij de vorige kweek het volgende gebruikt
Potgrond van het merk "TERREAU" (de duurste die ik vond :s)
de text die er bij staat is: Zaai en stekgrond met Perliet voor optimale ontkieming
de AGOFINO zaai-stekgrond is het ideale substraat voor het vermeerderen van de meeste binnen en buitenplaneten. groenten en bloemen. deze grond is samengesteld uit veen soorten zand en perliet. de fijne structuur zorgt voor een optimaal resultaat. de specifieke samenstelling zorgt voor een perfecte lucht/waterhuishouding. deze grond is verrijkt met specifice voedingsstoffen. dit alles maakt AGROFINO zaai en stekgrond een optimale kieming van de zaden en een optimale wortelvorming van de stekken
Ik kan nergens op de zak vinden welke voedingsstoffen er zijn toegevoegd.
wat moet erin zitten?
welk merk word echt aangeraden?
is overstappen op een ander medium tijdens een kweek slim? of noodzakelijk
Bestaat er grond waar je verpotten mee kunt vermeiden?
bijvoorbeeld:
Ik heb bij de vorige kweek het volgende gebruikt
Potgrond van het merk "TERREAU" (de duurste die ik vond :s)
de text die er bij staat is: Zaai en stekgrond met Perliet voor optimale ontkieming
de AGOFINO zaai-stekgrond is het ideale substraat voor het vermeerderen van de meeste binnen en buitenplaneten. groenten en bloemen. deze grond is samengesteld uit veen soorten zand en perliet. de fijne structuur zorgt voor een optimaal resultaat. de specifieke samenstelling zorgt voor een perfecte lucht/waterhuishouding. deze grond is verrijkt met specifice voedingsstoffen. dit alles maakt AGROFINO zaai en stekgrond een optimale kieming van de zaden en een optimale wortelvorming van de stekken
Ik kan nergens op de zak vinden welke voedingsstoffen er zijn toegevoegd.
Comment