He mannen, ik ben van plan om de ideale growbox te maken voor mensen die niet dagelijks/wekelijks in hun kweekruimte kunnen kijken. Hebben jullie tips voor me? Bv een plantensoort dat niet te hoog is, de grote van de box enz... ben nog een echt groentje.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
nieuw type growbox
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: nieuw type growbox
180 cm hoog is wel handig, zodat je je lamp goed kan verstellen. Breedtte en lengte moet je zelf weten, ligt eraan hoeveel planten je wilt kweken. Lowryders zijn erg in trek bij indoor kwekers, en worden ook niet hoog.
Verder een bewateringssysteem, een tijdklok (voor je lamp) en een thermometer. Verder nog een afzuiging (met passieve of actieve aanzuiging) die makkelijk je ruimte kan voorzien van schone lucht.
Pff verder kan je nog PH en EC meter aanschaffen en vloeibare meststoffen.
Dat was het wel zo'n beetje denk ik.
-
Re: nieuw type growbox
Oorspronkelijk geplaatst door Sammy180 cm hoog is wel handig, zodat je je lamp goed kan verstellen. Breedtte en lengte moet je zelf weten, ligt eraan hoeveel planten je wilt kweken. Lowryders zijn erg in trek bij indoor kwekers, en worden ook niet hoog.
Verder een bewateringssysteem, een tijdklok (voor je lamp) en een thermometer. Verder nog een afzuiging (met passieve of actieve aanzuiging) die makkelijk je ruimte kan voorzien van schone lucht.
Pff verder kan je nog PH en EC meter aanschaffen en vloeibare meststoffen.
Dat was het wel zo'n beetje denk ik.
Comment
Comment