Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

afzuiging en luchtvochtigheid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    afzuiging en luchtvochtigheid

    Korting op 420shop
    over dit onderwerp heb ik 3 vragen

    Ik heb niet lang geleden een dvd gekeken waarop ze mensen leren binnenwiet te kweken. Het is een heel amusante film waar je als beginner veel uit kunt opsteken. Nu brachten ze in de dvd het volgende naar voor.

    *als je een ruimte hebt en je bent in het beginstadium van de groei, mag je je afzuigmotor niet aan zetten. enkel je lucht aanvoer motor mag draaien. Dit om de luchtvochtigheid hoger te houden. Ze vertellen dan dat vochtige lucht zwaarder is dan droge lucht. en ze vertellen ons dat die vochtige lucht ook eerder uit de ruimte word gezogen dan de droge lucht. ergens vind ik dit eel logische theorie maar zeker ben ik er niet van. wat denken jullie?

    *op dit moment heb ik in de ruimte totaal geen luchtaavoer motor enkel een afzuifmotor. Ik heb al vaker last gehad van grote LV schommelingen. ik vraag mij af of dit daar mee te maken zou kunnen hebben?

    *hope moet je de capaciteit van de luchtaanvoer motor berekenen?

    #2
    Re: afzuiging en luchtvochtigheid

    *als je een ruimte hebt en je bent in het beginstadium van de groei, mag je je afzuigmotor niet aan zetten. enkel je lucht aanvoer motor mag draaien. Dit om de luchtvochtigheid hoger te houden. Ze vertellen dan dat vochtige lucht zwaarder is dan droge lucht. en ze vertellen ons dat die vochtige lucht ook eerder uit de ruimte word gezogen dan de droge lucht. ergens vind ik dit eel logische theorie maar zeker ben ik er niet van. wat denken jullie?
    Waterdamp is lichter dan lucht. Vochtige lucht stijgt dan ook op. Een bekend verschijnsel hiervan is vochtige buitenlucht. Deze stijgt omhoog. Als het boven een koude luchtlaag tegenkomt condenseert het vocht en vormt de bekende wolken.
    Afzuigen van je verbruikte lucht is naar mijn mening een must en wel 24/24 dus altijd aan, je zuigt idd de vochtige lucht die dus boven in je kast terecht komt af. Zakt je lv te veel dan kun je natte lappen in je kast hangen of een luchtbevochtiger aanschaffen.

    *op dit moment heb ik in de ruimte totaal geen luchtaavoer motor enkel een afzuifmotor. Ik heb al vaker last gehad van grote LV schommelingen. ik vraag mij af of dit daar mee te maken zou kunnen hebben?
    Een active luchtinlaat is naar mijn mening niet nodig.
    *hope moet je de capaciteit van de luchtaanvoer motor berekenen?
    ik dacht dat 3/4 a 2/3 van je wattage genoeg was om af te zuigen

    Comment

    Bezig...
    X