Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Helpp!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Helpp!!!

Goedenmorgen en bedankt voor jullie reacties. Ik ga vanaf nu minder water geven, voorlopig stoppen met de voeding en de dames ff hun ding laten doen(A). Hopen dat alles goed komt
    A.Bundy

Comment

Hallo allemaal we zijn nu ongeveer een weer verder en mn plantjes doen het goed vind ik alleen bij 1 is nog steeds dat blad afgestorven maar verder groeit die wel verder. Oordeel en tips hoor ik graag:d
      Attached Files
      A.Bundy

Comment

Ja zoals je zegt die met die termometer heeft een pak slaag gekregen en zal wat stress hebben maar die andere 2 zien er goed uit aan het groeien ja die gaan goed. goe verzorgen want die 3 zal wel wat opbrengen maar kan en zal veel schelen met de 2 gezonde dus die 2 nu ook nie meer stressen mooie laten groeien en nooit overdrijven met water en voeding rustig latene gaan nu.

Comment

oke bedankt Orias
          A.Bundy

Comment

Zoals je lampen nu hangen zenden ze bijna 90 % van het licht naar de zijkant en niet naar je spruitje De fotonen worden loodrecht op het glas oppervlakte uitgezonden. Hang die lampen horizontaal in plaats van verticaal en maak er eventueel aan de boven kant een reflector boven die het licht wat naar boven word uitgezonden weer naar beneden word gekaatst. Een half doorgesneden redbullblik van een halve liter voldoet hier prima voor.

Grtz

Comment

Bezig...
            X