Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Automaria kweken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Automaria kweken?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben nieuw in het groeien van je eigen plantje.
    Ik heb momenteel wat zaadjes van een automaria wietplantje gekocht dit is een auto-flowering plantje. Heb met de verkoper gebabbeld en die zei dat het een plantje was wat niet veel nodig had, je kon hem simpelweg op de vensterbank zetten wat water geven en wachten tot hij automatisch gaat bloeien.

    Nou is mijn vraag: heeft iemand ervaring met de automaria plant of andere autoflowering plantjes? Moet ik er toch nog een lamp bij hangen of is goeie bemesting genoeg?

    Ik heb 2 vrienden die een wietplantje hadden gegroeid zonder lamp en dat is helemaal goed gegaan. ik kan overal nalezen dat iedereen lampen gebruikt maar kan niet vinden wat het verschil nou is en of het zonder lamp geen andere problemen zou kunnen veroorzaken.

    graag zou ik hier wat info over willen hebben

    alvast bedankt!

    #2
    Re: Automaria kweken?

    Hey Farghal,

    'n Plantje groeien zonder lamp is perfect mogelijk, maar dan eerder tijdens de zomerperiode, wanneer de dagen langer zijn en de zon intenser brandt (meer lumen). Je gebruikt ook geen voeding, wat een plantje toch wel nodig heeft.
    Als je NU je Automaria's wil zetten, zal je toch 'n lamp dienen aan te schaffen, etc..

    Bekijk even de starterspakketten bij growshop Alien, of ergens anders.. Je licht -en luchtsysteem, voeding en medium (grond), etc... zitten hierin.

    Kijk ook nog 's wat rond op het forum voor antwoorden. Greetz!!

    Brewer

    Comment


      #3
      Re: Automaria kweken?

      Super dank je wel voor de info , maar het is wel een auto-flowering plant dus die heeft niet persee die hoeveelheid licht nodig, toch?