Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heb alles behalve zaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Heb alles behalve zaden

    Korting op 420shop
    Hi,

    Wat een ellende, nu wil ik eindelijk op mezelf beginnen en dan weet ik niet welke zaden ik moet pakken voor binnen teelt.
    Bij de growshop worden deze geadviseerd:
    Power plant
    hollands hope is toch outdoor??
    oranje bud

    Dit wordt de eerste keer 100 % alleen.

    Haze is moeilijker dan Indica.........................


    Welke planten zijn voor een beginner het beste?
    Heeft de growshop nu gelijk? of niet?
    Ik had graag een plant gehad die veel opbrengt, goed te kweken is en in toekomst nog steeds goed te gebruiken is dmv stekken.

    Wat vinden jullie van deze: Himalayan Gold White Widow Super Silver Haze?

    Ik wilde jullie nog bedanken voor de steun begin dit jaar. Fantastisch.
    Deze keer blijven ik hier en ga ik ook updaten. Mits ik uit deze zaden kwestie kom, lol.
    Last edited by weetzooy; 4 December 2009, 21:47.

    #2
    Re: Heb alles behalve zaden

    Power plant : Beestige plant en was ook mij eerste plant 15 jaar geleden onder 2 x 400 watt op me zolder met een min opbrengst van dik 900 en max mits 1 keer 1200 gr. Maar groeid wel heftig.

    hollands hope : Mooie plant voor buiten maar ook zeker voor binnen vette lange dikke koppen. Beetje gevoelig voor toprot maar smaakt wel lekker en ook wel strike wiet als ze je binnen groot.

    oranje bud : persoonlijk geen ervaring me maar vroeger een deftig binnensoortje maar meer high dan stoned (persoonlijke ervaring wel he).

    Maar als je echt een vette plant wil hebben met ferme toppen en gemakkelijk groeien dan moet ik persoonlijk zeggen dat HOG daar vet goe in slaagt. Maar dan weer minder buiten vind ik.
    Last edited by o21; 7 December 2009, 15:19.

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Heb alles behalve zaden

        Wat ook gemakkelijke planten zijn om te telen zijn white rhino en snow white.
        Snow white heb ik dit jaar geteeld, moet zeggen bijna niet tot geen problemen.

        Klik hier voor het kweekverslag. White widdow is ook een zeer goede plant om mee te beginnen. Al deze soorjes zijn bijna puur indica.

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Heb alles behalve zaden

          mijn eerste kweek en deze kweek nu zijn critical van royal queen seeds, echt een aanrader!! white rhino staat ook mijn top 5! NOOOIT haze zetten de eerste keer, duurt veel te laaaaaaang!! je zult gek worden en zin krijgen om het op te geven!!! doe je huiswerk op de seedbank van alien zoek op feminised - binnenkweek - en let dan op bloeitijd neem nooit langer dan 8 weken, let op thc: tussen 15/20% en neem ook een plant die niet te groot/hoog wordt, yield-opbrengst 600gr dan word je lijstje al heel wat kleiner, zo doe ik altijd mn huiswerk veel succes!! persoonlijke aanraders: cheese, critical, white rhino, trainwreck
          grts miss.green
          Last edited by Miss-Greenthumb; 7 December 2009, 20:05.

          Comment

          Bezig...
          X