Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dringend vraagje !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dringend vraagje !

    Korting op 420shop
    Ik heb reeds 11 dagen 4 plantjes staan , en ze groeien goed. Deze staan onder een 250w HPS op 25 cm onder de lamp. MAAR de bladeren hangen niet normaal MAAR groeien redelijk veel naar boven toe , ze zijn erg naar boven toe gericht ... Zou dit kunnen wijzen op het feit dat de lamp nog te hoog hangt of juist nog te laag ?? Ik heb Helaas geen foto , maar wat zou dit kunnen zijn aub ? Iemand een idee ?? Dank bij voorbaat !
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

    #2
    Re: Dringend vraagje !

    Nimand ? Aub Help Help
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

    Comment


      #3
      Re: Dringend vraagje !

      zonder foto kan ik je niet helpen

      Comment


        #4
        Re: Dringend vraagje !

        inderdaad zodat je het zegt lijkt op streken van de bladeren een foto zou heel veel zeggen.
        Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

        Comment


          #5
          Re: Dringend vraagje !

          zit je blazer niet te sterk op je jonge plantjes ,en idd foto ware beter!
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

          Comment


            #6
            Re: Dringend vraagje !

            iedere plant wil het licht opzoeken, aangezien je nu nog in de groei periode zit zal je plant zich naar het licht blijven oprichten , is normaal. tenminste zo begrijp ik jouw verhaal........

            Comment


              #7
              Re: Dringend vraagje !

              Oorspronkelijk geplaatst door Debiel View Post
              iedere plant wil het licht opzoeken, aangezien je nu nog in de groei periode zit zal je plant zich naar het licht blijven oprichten , is normaal. tenminste zo begrijp ik jouw verhaal........
              Kan niet meer dan akkoort gaan wat Debiel zegt dat is juist een goed teken bladeren volledig naar het licht gericht als dat niet zo is en je bladeren hangen daar maar dan heb je pas een probleem. Zolang ze mooie groen staan gogogogo

              Comment


                #8
                Re: Dringend vraagje !

                Je grootblad gaat zich richten naar het licht. Ze staan mooi naar boven te rijken om het maximale licht op te vangen. Niks om je zorgen over te maken. plantje doet goed haar best.

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Dringend vraagje !

                  Zelf houd ik de kleur van het blad in de gaten: oude bladeren een gezond donker groen, jonge bladeren frisgroen. Als het maar gezond oogt. Ik heb ooit 2 kweekjes met Amnesia gedaan van de zelfde moederplant. De 1e kweek liep perfect, bij de 2e ronde gingen de bladeren ongeveer 1 uur voor de donkerperiode hangen. Bij aanvang van de nieuwe lichtperiode herstelden ze zich. Ik weet nog steeds niet waarom. Zowel in kweek 1 als 2 haalde ik 0.6 gram per watt bij 1 week groei en 14 weken bloei. Lijkt weinig, maar meer kan ik er echt niet van maken. 't Zal wel aan mij liggen, maar ik heb nog nooit 1 gram pet watt gehaald. Mijn hoogste score is 0.9 gram per watt van Top 44 na 8 weken bloei. (Terzijde: ik raad niemand aan Top 44 te kweken: smaakt echt smerig, doet me aan autoflowers denken)

                  Comment


                    #10
                    Re: Dringend vraagje !

                    Dank u allemaal , en ik denk dat ik idd wel een aantal foto's zal nemen morgen, en toch een kweekverslag te starten, kan alleen maar helpen
                    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

                    Comment


                      #11
                      Re: Dringend vraagje !

                      Het kan ook zijn dat de blaadjes nog wat groter groeien en zich daarna spreiden. Maar idd, met foto is het beter te beoordelen.
                      succes!
                      Battle the Ocean!

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: Dringend vraagje !

                          Hey , de laatste periode had ik niet zoveel tijd om mij bezig te houden met een kweekverslag, maar het is a enorm veranderd , ik zal inderdaad kijken voor foto's en morgen zijn ze een maand ver , en vooropig kwam zelfs het sechtste plantje erdoor ! Maar ze zijn nog steeds niet overgeplant, mag dit gebeuren op dezelfde dag dat ze op 12/12 gaan ? !
                          Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

                          Comment


                            #14
                            Re: Dringend vraagje !

                            Yep, ze zullen wel wat stress hebben maar dat is bijna onvermijdelijk. Is het nog nodig dat je ze overpot? Indien dat het niet nodig zou zijn kan je dit alsnog achterwege laten.

                            Greetzzz

                            Jona

                            Comment


                              #15
                              Re: Dringend vraagje !

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                              Yep, ze zullen wel wat stress hebben maar dat is bijna onvermijdelijk. Is het nog nodig dat je ze overpot? Indien dat het niet nodig zou zijn kan je dit alsnog achterwege laten.

                              Greetzzz

                              Jona
                              het is zeker nodig :p , want ze zitten nog in de turf potjes , want ik wist namelijk niet wanneer ik moest overplanten, maar ik heb 10l potten staan en 9 liter . En aarde van Canna, en een batmix ook van Plagron.
                              Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

                              Comment

                              Bezig...
                              X