Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dringend vraagje !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Dringend vraagje !

    Batmix is een goede grond om ze in te zetten als ze gaan bloeien, heel veel voeding in (soms net iets teveel dus let op met wat je ze gaat bijvoeden). Dat overpotten lijkt me nodig ja, dat heb je goed gezien. Dus je kan er moeilijk omheen, tegelijkertijd om het op korte pijn voor de planten te houden.

    Succes

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: Dringend vraagje !

        Shit, :p . Dus dit was echt wel veel te laat zeker ? Wat is de normale tijd om ze over te planten ?? gisteren avond een uur of 2 voor de lichten uitgingen heb ik ze overgeplant . En vandaag gaan ze op 12/12 Maar ik vraag me af of mijn Lamp van 250 watt rond de 30 cm boven moet hangen of rond de 25 cm ? want ik heb de indruk dat ik ze redelijk klein houd als ze op 25 cm hangt ? En dan begin ik me ook af te vragen of ik moet vrezen voor minder oogst ?
        Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

        Comment


          #19
          Re: Dringend vraagje !

          wat ik zou doen is nu ze juist overgepot zijn; Men lamp nog een paar dage op normaal zetten en dan pas op 12/12 ? voor te groeien en te herstellen.

          Grtz
          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

          sigpic

          Comment


            #20
            Re: Dringend vraagje !

            Had hetzelfde probleem bij mijn spruitje...door de zomerhitte ging deze zich oprichten (http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...post72425.html)
            Maar of dit hetzelfde is wat jij hebt op het moment kan ik niet zeggen. Zo ja zou ik de lamp er nog iets verder vandaan zetten maar goed ik heb geen verstand van HPS e.d. Succes!

            Grtz
            node voor node van klein naar groot
            LST LEMON SKUNK VERSLAG

            Comment


              #21
              Re: Dringend vraagje !

              suc6 ermee je moet kijken wat er over 2 weken gebeurdt

              Comment

              Bezig...
              X