Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tijdschakelaar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    tijdschakelaar

    Korting op 420shop
    http://images.google.com/imgres?imgu...a%3DN%26um%3D1


    Tijdschakelaar analoog (15min.)
    legrand omnirex


    zo een tijdschakelaar hebben ze me in de growshop aangeboden voor 1 lamp op te zetten
    kan max 3600 watt hebben van legrand maar is dit wel veilig genoeg ???
    ik wil er maar 1 lamp op zetten anders moet ik er een kopen van 65 of duurder en deze kost maar 12,50 wat moet ik nu doen ???

    #2
    Re: tijdschakelaar

    ik moet eerlijk zijn de mijne is ook om de 15 min inzetbaar en kost me in de stock 3.5 euro staan er al 3 jaar op 1 lamp per klokje werkt gelijk geen een. gewoon altijd controleren als je lamp brand.

    Comment


      #3
      Re: tijdschakelaar

      @orias

      thnx maar uhm das dus ook brand veilig????
      hoelang gaat zo een klokje mee
      brand die niet vast dat uw lamp aan of uit blijft ???
      heb je dat alleens gehad en wat voor schakelaar gebruik jij
      dan voor 3,50???

      Comment


        #4
        Re: tijdschakelaar

        gewoon zo eentje als jij. Zal eens proberen een foto te maken en nee als je lamp aanschiet gebruikt hij het meest voor de rest is dat ding gemaakt voor zon toestel maar soms kan het zijn dat ze blijven happeren of het spoeltje doorbrand maar dat brand niet hoor.
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: tijdschakelaar

          maar orias
          ik zie jij gebruikt 3 lampen en ook een zekeringen kast maar is dat echt nodig als ik maar 1 lamp en 1 trafo gebruik????
          of is dat gewoon noodzaak dat ik ook een zekeringen kast moet kopen of kan ik dus voor die ene lamp enkel die schakelaar kopen van 3,50 en die recht streeks in stopcontact stoppen zonder zekering ertussen???

          Comment


            #6
            Re: tijdschakelaar

            ja ik werk liever safe natuurlijk en me maatje is elek. voor beroep dus ik heb alles gratis maar ja afzekeren zo zou ik het altijd doen. daarvoor niet zoals ik maar je weet maar nooit 3.5 euro of 60 euro kan altijd wat verkeerd gaan zelfs met 1 lamp maar normaal kan je ze in de stekker steken en daarop je transfo maar zou het toch niet aanraden.
            wel of je een kastje moet kopen dat zeg ik niet maar je lamp afzekeren is geen overdreven luxe je weet maar nooit en als het gebeurt en je ligt te slapen geen mens die daaraan wil denken dus ja veiligheid voor alles hoor.
            Last edited by o21; 8 December 2009, 16:03.

            Comment


              #7
              Re: tijdschakelaar

              wel of je een kastje moet kopen dat zeg ik niet maar je lamp afzekeren is geen overdreven luxe je weet maar nooit en als het gebeurt en je ligt te slapen geen mens die daaraan wil denken dus ja veiligheid voor alles hoor.

              Comment

              Bezig...
              X