Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek BUBLEGUM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek BUBLEGUM

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Eerste kweek BUBLEGUM

    Beste......
    Het is zo zodra alle zaadjes zijn uitgekomen ze normaal in d eaarde gaan tenzij je ze al in de aarde hebt of een ander medium........
    -je vraag op de groote van de plant ligt aan je zelf....denk ik....laat je ze lang voorgroeien of kort.....is de temepratuur perfect of schommelt het teveel? gaat er halverwege iets fout waardoor de planten omhoogschieten kun je er ook niets van zeggen he....had haze soorten staan die na 8 weken nog aan het groeien waren.......... dus uiteindelijk 130 cm werden........ je hebt korte planten en hoge planten 40 cm en 70 cm......dus op je vraag hoe groot de planten worden kan ik je niet zeggen!!! je kunt allicht altijd kijken op een zaadshop en info zoeken dan heb je wel een richtlijn.

    Betrefd de voeding: wat geef je ze......wanneer geef je ze?

    allemaal dingen die je gewoon zelf in de hand hebt, nu kun je een mening vragen aan een andere maar daar schiet je niets mee op want je moet het zelf doen he.........
    de richtlijnen van een iemand anders geven niets.
    dus krtom ik zou zeggen lees even wat verslagen en raak wijzer....kom je er niet uit geef de persoon waarvan men iets leest een PM en je zult vast welk antwoord krijgen. ik hou voeding op een maximaal van 400 ml op het einde van de kweek.
    sommige mensen geven de palnten 400 ml in de 2e week van de bloei...dus wanneer is het goed he???????????

    betrefd alle info en foto's zijnj welkom: nogmaals lees even wat mooie verslagen die je zeker vind............greets Kweker
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    Comment


      #3
      Growing old is mandatory - growing up is optional....

      Comment

      Bezig...
      X