Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Begin kweker, beetje hulp gevraagd aub
Collapse
X
-
Re: Begin kweker, beetje hulp gevraagd aub
1) 16x18liter per 600 watter op aarde batmix
2) 18-28 alles ertussen is goed
3) als je planten de zijkant van de potten raken zou ik afbloeien
4) stek 80% plant 60-70% in bloei 40-50% einde bloei 30%
5) ik zou aan 1 lijn houden plagron is goed en green sensatoin ook
6) als je de green sensation van plagron gebruikt heb je geen boost en pk nodig
7) 3x3x1,5= 15x20= 300 met een afzuiger van 360m3 moet het lukken
-
Ik zou toch de raad van orias opvolgen en voor bijvoorbeeld een 500m3 afzuiging gaan, je kan hem altijd dempen, maar niet harder laten draaien als je met een hete zomerweek zit
Als er in de ruimte een centrale verwarming is kan je die aanzetten.sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr_3ppozz View PostIk zou toch de raad van orias opvolgen en voor bijvoorbeeld een 500m3 afzuiging gaan, je kan hem altijd dempen, maar niet harder laten draaien als je met een hete zomerweek zit
Als er in de ruimte een centrale verwarming is kan je die aanzetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr_3ppozz View PostIk zou toch de raad van orias opvolgen en voor bijvoorbeeld een 500m3 afzuiging gaan, je kan hem altijd dempen, maar niet harder laten draaien als je met een hete zomerweek zit
Als er in de ruimte een centrale verwarming is kan je die aanzetten.
Comment
-
Onder de 18 graden krijgt de plant het moeilijk om fosfor en andere voedingstoffen te transporteren. Je plant gaat niet dood van temperaturen onder de 18 echter de groei en fotosynthese word hierdoor flink geremd of komt zelfs tot stilstand. De plant voelt zich lekker tussen de 18 en 28 graden schommelingen meer dan 8 graden word afgeraden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door monty View PostOnder de 18 graden krijgt de plant het moeilijk om fosfor en andere voedingstoffen te transporteren. Je plant gaat niet dood van temperaturen onder de 18 echter de groei en fotosynthese word hierdoor flink geremd of komt zelfs tot stilstand. De plant voelt zich lekker tussen de 18 en 28 graden schommelingen meer dan 8 graden word afgeraden.
Thx monty, hierbij weet ik weer wat meer. Eens kamertje in orde brengen vandaag en de temeratuur paar dagen controleren en dan zien we wel.
Alvast bedankt.
grtz NewGrower
Comment
Comment