Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Temp/Hydro meter BLOKKER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Temp/Hydro meter BLOKKER

    Korting op 420shop
    heb gelezen dat jij ook zo een meet toestel gekocht had bij blokker.
    namelijk ik mij die ook gekocht heb vandaag heb ik paar vragen die ik in de uitleg niet terug vind...
    Las dat je alarm kon instellen als hij onder je ingestelde min. temperatuur gaat, hoe stel je dat in ?
    En waar vind ik de min en de max temperatuur ? want geeft gelijk toch enkel de temperatuur aan die het gewoon op de moment is... ?? of ben ik verkeerd?

    Grtz NewGrower
    Last edited by creammdelicious; 17 December 2009, 14:20.

    #2
    Re: Temp/Hydro meter BLOKKER

    ik geloof dat hij gegevens opslaat van de laatste 24u(correct me if i'm wrong)
    dus als je op min drukt zie je de minimum temp dat het de afgelopen 24u geweest is.voor max net hetzelfde

    Comment


      #3
      Re: Temp/Hydro meter BLOKKER

      Oorspronkelijk geplaatst door Frisko View Post
      ik geloof dat hij gegevens opslaat van de laatste 24u(correct me if i'm wrong)
      dus als je op min drukt zie je de minimum temp dat het de afgelopen 24u geweest is.voor max net hetzelfde
      dus 24 na ik hem opgezet heb zou ik mijn min en max moeten zien door op "down" en"up" te duwen volgens u ? Je kan normaal alarm instelle als hij onder het min temperatuur zit ook en daar vind ik in handleiding niks over terug, maar wel bij de functie's die hij moet hebben die in de handleiding staan maar verder geen uitleg...

      Moest Hobbyist nu deze topic eens bekijken zou hij me zekr kunnen helpen want heb het in topic gevonden door een comment van hem, hij heeft net dezelfde. maarr test morgen alvast eens door op 'down" en "up" te duwen.
      we zien wel, alleszinds al bedankt Frisko

      Comment


        #4
        Re: Temp/Hydro meter BLOKKER

        stuur hem anders eens een prive bericht (Hobbyist)

        Comment


          #5
          Re: Temp/Hydro meter BLOKKER

          Oorspronkelijk geplaatst door midnight fantasy View Post
          stuur hem anders eens een prive bericht (Hobbyist)
          hey heb ik al gerpobeerd, hij kan geen private messages ontvangen... dus hopen hij deze blog leest en me helpt...

          grtzzz NewGrower

          Comment

          Bezig...
          X