Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weinig Geur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Weinig Geur

Korting op 420shop
    Ik vroeg me af , kan iemand mij zeggen welke Soorten (Binnenkweek) het minste geurlast met zich meebrengen ? In afwachting voor mijn volgende kweekje.
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

Comment

Re: Weinig Geur

Bij deze ben ik al blij dat ik dit weet , en kun je specifieke Strains noemen ?
      Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

Comment

Haze in het bijzonder, Amnesia, Jack herrer, ...

Mag ik je wel vriendelijk vragen of je al overwogen hebt om een koolstoffilter aan te schaffen, die filtert namelijk de geur grotendeels weg en is onontbeerlijk voor een kweker die in alle rust wil growen.

De soortjes die ik daar opnoemde klinken voor menig smoker wel heel mooi maar vergeet niet dat het niet de simpelste zijn om te groeien, ze vragen een langdurige correcte behandeling. Met soms bloeitijden die dubbel zo lang zijn als andere soortjes. 'T is maar dat je het weet

Greetzzz

Jona

Comment

mijn lowryders gaven zeer weinig "stank" met zich mee. Heb ze ook gewoon in een kamertje te drogen en als je daar binnen stapt ruik je ook bijna niets. Dit betreffen wel maar een 3tal lowryders, weet dus niet hoe dit zit als je er flink meer neer wil zetten.

Comment

Jona heeft het al gezegd pak een koolstoffilter en zet datgene wat je wilt.

Comment

@jona.....haze soorten weet ik alles van he....duren wel ietsje langer he....hahahahaha...uit ervaring........
              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Comment

Bezig...
                X