Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Heb een kweekje van 5 amnesiaplanten die nu dik 10 weken onder 12-12 staan! http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...att-t8194.html het zijn allemaal stekken van een vrouwelijke moederplant!!! HOE KAN HET VOLGENDE

    Nu heb ik dankzij Psycho ondekt dat ik met zaad zit ,heb alle planten onderzocht,en in bijna ieder bloemetje zit een miniscuul zaadje van 1 a 2 mm.
    Weet dat zaad niet rookbaar is maar moet ik nu oogsten of nog een weekje wachten.
    Wat doet wachten met de kwaliteit van de wiet!!!

    Hoop op antwoorden hopelijk ook van mensen die er echt verstand van hebben of dit zelf meegemaakt hebben.
    Last edited by jehsd; 23 December 2009, 15:38.
    Geniet van iedere dag!!

    #2

    Comment


      #3
      Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

      Hoe zie ik het verschil tussen zaad en pistels,zie ik of ik zaad heb zonder te peuteren!???
      Heb ook bloemetjes die heel dik zij en als ik peuter is dit een bloemetje met 3 bloemetjes in???????????????????????????????????????????????

      Groetjes,

      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...att-t8194.html op laatste fotos toppen te zien 3 dagen geleden.

      Bedankt,
      Geniet van iedere dag!!

      Comment


        #4
        Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

        Pistels zijn van die witte haartjes die eruit komen, als je er zo veel hebt, maar dan echt veel dan is het goed. Heb je een top waar die wat ontbreken dan zit je daar met (veel) zaad.

        Comment


          #5
          Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

          Tellen die bruine haartjes ook mee als pistels,

          Hier een foto van een top wat denk jij zaad of niet heb nog niet gepeuterd!
          Allen de blaadjes verwijderd!

          Groetjes,
          Attached Files
          Last edited by jehsd; 22 December 2009, 21:06.
          Geniet van iedere dag!!

          Comment


            #6
            Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

            Hoe zie je trouwens, of kun je dit niet zien dat je plant Hermafrodiet wordt!
            Geniet van iedere dag!!

            Comment


              #7
              Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

              Heb bericht gehad van de zaadbank in belgie, voorlopig zitten ze vol .

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                Wow, die top ziet er anders wel heel rijp uit, gewoon veel te weinig pistels (lees: zaadvorming). Dat zaad buiten beschouwing gelaten. Omdat je me ervoor pmde . Er staan wel wat topics over hoe je het beste oogst maar het zoeken laat ik aan jou over.

                Greetzzz

                Jona

                Comment


                  #9
                  Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                  Wow, die top ziet er anders wel heel rijp uit, gewoon veel te weinig pistels (lees: zaadvorming). Dat zaad buiten beschouwing gelaten. Omdat je me ervoor pmde . Er staan wel wat topics over hoe je het beste oogst maar het zoeken laat ik aan jou over.

                  Greetzzz

                  Jona
                  Kun jij zorgen dat er meer mensen een kijkje nemen naar deze top wat zij er over denken,anders oogst ik morgenvroeg.
                  Hoop dak dan snel aan stekken kan komen,
                  Stuur je in pm een idee hoe ik het hierna wil aanpakken!!

                  Groeten,
                  Geniet van iedere dag!!

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                      Kun je eens een foto posten van de toppen nog aan de plant met de vermoedelijke zaden?

                      volgens mij heb ik het ook....

                      Comment


                        #12
                        Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                        Kijk in de tread van de link hierboven in de 1e post,de laatste fotos want heb die zaad toppen er al af gehaald__!!!!
                        Geniet van iedere dag!!

                        Comment


                          #13
                          Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                          Oei... de lamp sprong zojuist weer aan en ik vind hier een daar ook een miniscuul balletje, das niet zo mooi.

                          Ga nu mijn laatste dag werken voor dit jaar, morgen heel de dag vrij en dan zal
                          ik ze eens aan een grondige inspectie onderwerpen en alle zaadzakjes weghalen met een pincet... ze moeten nog ong. 3 weken dus....

                          Comment


                            #14
                            Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                            Misschien toch vandaag/vanavond al even grondig inspecteren want het kwaad is snel geschied... Eenmaal een zo'n zakje opengaat heb je het zitten.

                            Comment


                              #15
                              Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                              Zijn dat die zakjes(net bloemetjes)die op de stengel zitten aan de okels 1 aan elke kant??
                              Die zijn nu verdroogd!!
                              Groetjes
                              ps heb je foto van die zakjes
                              Geniet van iedere dag!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X