Hallo,
Ik ga binnenkort beginnen met een nieuw kweekje in mijn sjdr van 80x80x160.
Zou dit doen in vierkante potten van 12 liter(22x22x26 cm) met deze grond, en de groei in stekgrond in potten van 2,5 liter
Ga voor PP (9 stuks),zijn er nog die dingen die ik kan verbeteren of anders kan doen tot nu toe hoor ik het graag!!
Mijn hulpmiddelen bestaan uit:
* Sjdr 80
*thermo-hygrometer
*verwarmingskabel 6meter - 75 watt
*Ph-meter
*Buisventilator met fann controller max. 420m3
*Filter(Carbon Light) 400m3
*9X 12 litter potten
* 9 schaaltjes om langs onder water te geven
*grond zie foto (van Aveve) goede ervaring vorige kweek)
*Hesi voedingspakket en PK 13-14 en Bloeistimulator van B.Cuzz van Atami
*1 tensiometer
*Ec-meter
* ph-meter voor grond
*thermometer voor grond
*thermometer voor water.
Zou de stekjes als ze 3 tot 5 internodes hebben toppen net boven de 3de internode zal zien hoelang alles duurt en hoe breedte en hoogte groei gaat en dan eventueel nog eens toppen net boven 7de internode!!
Zou ze tijdens dit alles geen voeding geven(of wel geven) en in potten van 2,5 liter met stekgrond houden(alleen beetje wortelstimulator)
Als ik ze in de potten van 12 liter zet ga ik ze nog 2 dagen onder 18uur houden en dan onder 12- 12 zetten.
De verwarmingskabel ga ik in aluminiumbak met wit zand leggen,mooi op krullen en daar boven op mijn potten zetten!(indien nodig nog bodemthermostaat)
Hoop op aanvullingen en tips wat ik kan verbeteren!!
Groetjes,
Ik ga binnenkort beginnen met een nieuw kweekje in mijn sjdr van 80x80x160.
Zou dit doen in vierkante potten van 12 liter(22x22x26 cm) met deze grond, en de groei in stekgrond in potten van 2,5 liter
Ga voor PP (9 stuks),zijn er nog die dingen die ik kan verbeteren of anders kan doen tot nu toe hoor ik het graag!!
Mijn hulpmiddelen bestaan uit:
* Sjdr 80
*thermo-hygrometer
*verwarmingskabel 6meter - 75 watt
*Ph-meter
*Buisventilator met fann controller max. 420m3
*Filter(Carbon Light) 400m3
*9X 12 litter potten
* 9 schaaltjes om langs onder water te geven
*grond zie foto (van Aveve) goede ervaring vorige kweek)
*Hesi voedingspakket en PK 13-14 en Bloeistimulator van B.Cuzz van Atami
*1 tensiometer
*Ec-meter
* ph-meter voor grond
*thermometer voor grond
*thermometer voor water.
Zou de stekjes als ze 3 tot 5 internodes hebben toppen net boven de 3de internode zal zien hoelang alles duurt en hoe breedte en hoogte groei gaat en dan eventueel nog eens toppen net boven 7de internode!!
Zou ze tijdens dit alles geen voeding geven(of wel geven) en in potten van 2,5 liter met stekgrond houden(alleen beetje wortelstimulator)
Als ik ze in de potten van 12 liter zet ga ik ze nog 2 dagen onder 18uur houden en dan onder 12- 12 zetten.
De verwarmingskabel ga ik in aluminiumbak met wit zand leggen,mooi op krullen en daar boven op mijn potten zetten!(indien nodig nog bodemthermostaat)
Hoop op aanvullingen en tips wat ik kan verbeteren!!
Groetjes,
Comment