Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: lumatek kap..... of ..... adjust a wing evenger
jah me hok ik wat te groot.. mja ik wil 1.2m2 van de ruimte gebruiken voor de plantjes. en op de site van adjust.. zie je dat de adjust pcies 1.2m2 belicht.
ik weet alleen nie wat de lumatek maximaal belicht..
ik ben van plan later er een 600 watt in te hangen. of mischien nog 1 400 watt.
reflectie. Nooit meer een nieuwe reflector kopen, slechts de reflectieplaatjes jaarlijks verwisselen is voldoende om optimaal rendement te behouden.
Daarnaast is de reflector aan twee kanten afzonderlijk instelbaar op diepstralen, breedstralen of daar net tussenin. Daarmee kan de kap bijvoorbeeld op een grotere hoogte van het gewas worden gehangen zonder al te veel warmtestraling, maar ook in situaties met meerdere kappen kan het lichtwww.kj-products.com www.gavita.nl
Een overzicht van de kapinstellingen:
Reduced 60% 1372 x 1600 (231.06k)
Gelukkig ook netjes de isodiagrammen:
Reduced 23% 960 x 720 (68.29k)
Re: lumatek kap..... of ..... adjust a wing evenger
Alvast bedankt voor de info. Ik ga een volledige nieuwe set kopen en met het nieuwjaarsgeld dat er wat door moet overweeg ik het een en ander van hoogstaande kwaliteit te kopen, eens iets anders
Comment