Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

EC, ik snap er niets van :p

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: EC, ik snap er niets van :p

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
    Alles wat we zeggen waar het zou kunnen aan liggen wordt zo afgeketst, waarom zou iemand dan nog moeite doen? Wij gaan echt ons gat ni staan afdraaien en antwoorden formuleren als jij ze dan evensnel weer onder vuur neemt...
    ja oke ik snap het! ik post een probleem en jullie gokken er op los en dan moet ik zodat jullie je goed voelen zeggen "Goh ja dat zou het kunnen zijn. man jij bent echt de beste. ik wou dat ik net zo goed was als jij"

boor een gat in je toetsenbord neuk hem en steek een utp kabel in je reet! mss raak je zo je virtuele frustraties kwijt!

maar dit forum komt me deftig de keel uit groetjes iedereen
    Last edited by Time2grow; 28 December 2009, 14:56.

Comment

Oefening baart kunst .

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Time2grow View Post
        ja oke ik snap het! ik post een probleem en jullie gokken er op los en dan moet ik zodat jullie je goed voelen zeggen "Goh ja dat zou het kunnen zijn. man jij bent echt de beste. ik wou dat ik net zo goed was als jij"

boor een gat in je toetsenbord neuk hem en steek een utp kabel in je reet! mss raak je zo je virtuele frustraties kwijt!

Mijn braziliaans vriendinnetje ligt te slapen, die frustraties geraak ik wel kwijt als ze wakker wordt, geen zorgen over maken

Comment

misschien een stomme vraag(even tussen het neuken van mijn toetsenbord door) maar wat is de ec waarde van je water?

Comment

Zo te lezen heb jij de meeste frustraties...
            Als je het antwoord niet krijgt waar je op hoopt, hoef je diegene die de moeite heeft genomen om toch met je mee te denken niet af te kraken.
            En je taal-gebruik laat ook te wensen over btw!
            Maar ik denk dat we dit ook niet meer gaan zien van jou, gelukkig maar.

Comment

gebeurd het vaker dat het kraanwater niet geschikt is voor de plant? ik woon in belgie (belgie loopt toch een beetje achter op nederland en dat zeg ik niet omdat ik nederlander ben)
              ?
              -in waterwinningen, watertorens en waterreservoirs werden 3.706 stalen genomen en 74.385 parameters
              geanalyseerd.
              Aan de kraan werden in het TMVW-distributiegebied in totaal 2.432 stalen genomen en 73.158 parameters
              onderzocht.
              of:Om u deze kwaliteit elke dag opnieuw te kunnen garanderen, nemen we op regelmatige basis stalen op verschillende punten in het net: in waterwinningen, watertorens en reservoirs, maar ook in publieke gebouwen (ziekenhuizen, rusthuizen, sportinfrastructuur,…).

En je hoeft het niet helemaal klakkeloos te geloven nog ff een linkje
              http://www.tmvw.be/userfiles/file/ja...g_TMVW_web.pdf
              Op pagina 85 en als je wat verder naar beneden gaat vind je een tabel met de samenstelling van het water dat tmvw distributeert en ik vermoed dat de enige tegenhanger(Vlaamse Water Maatschappij of kortweg VWM)zich aan dezelfde regels te houden heeft.Hoop dat je genoeg antwoord hebt om te kunnen zeggen nee het is niet het water dat mankeert
              En anders snuffel je maar eens rond op www.tmvw.be
              Last edited by furocious; 29 December 2009, 11:29.
              Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

Comment

foto?

Comment

ik kweek ook op belgisch kraantjeswater, ik stel mn ec af door a+b toe te voegen...
                  nog geen problemen gehad met mn ec grts

Comment

Bezig...
                  X