Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
neen geen ervaring mee maar het kan ,kijk maar klikop het groene goud!!!! Tomaten en orchideen Champignon's (paddo's) ,fruit als frambosen etc worden computer gestuurd grootgebracht.............dus wiet moet kunnen!
[PDF] Het groene goud
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
worden de hennepplanten handmatig of computer gestuurd verzorgd. Aan het ...... De economie van de wietkwekerij voor de Nederlandse markt: een verkenning. ...
thanx voor de posts, heb erna gekeken, maar is een onmogelijke task.
veel te duur in aanschaf en de kans dat je pc niet goed werkt(virus)
is een te groot risico
@warp
Hoi leuk fijn hier zo iemand te hebben die dat kleinschalig voor mekaar heeft !wil je er geen draadje van maken op het forum?grtz l@tin
ps:je linux zal dan ook de nodige software aan boord hebben dacht ik te moeten weten?
Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways
@warp
Hoi leuk fijn hier zo iemand te hebben die dat kleinschalig voor mekaar heeft !wil je er geen draadje van maken op het forum?grtz l@tin
ps:je linux zal dan ook de nodige software aan boord hebben dacht ik te moeten weten?
ik moet zeggen het is very low budget (hoewel een simpele schakelklok een beetje goedkoper is), die pries koste dacht ik 29 euro en je hebt 4 schakelingen, en de thin client staat zowieso altijd op
ik ben anti-windows, dus windowsgebruikers zullen zelf een beetje hun plan moeten trekken; ik zou mijn lievelingetjes nooit aan een *****OS overlaten;
Last edited by warp; 9 January 2010, 16:23.
Reden: url added
ben nu inderdaat eraan het denken om linux te gaan gebruiken.
dank jullie voor het advies.
ik zal zodra ik het heb aangesloten een treat incl foto's zetten dan kunnen jullie als jullie willen t volgen
ik schakel daar 1 relais mee voor de 400W hps, 2x120W easygrow led lights, en de ventilator voor circulatie kan ook geswitched worden
alles met scriptjes in korganizer
handig ook, er hangt inneens een HD webcam aan de pc, die om het uurtje een kiekje maakt
nice,
is wel mogelijk om het goedkoop te maken maar daarvoor heb je een proffesional nodig en een schakelkast.In linux is een masterzet gezien de kans op virussen(als hij aangesloten is op het net uiteraard).
computergestuurd kweken is al sinds jaar en dag in gebruik maar is het dat wel waard? (de aanschaf ervan )als je bv 30 plantjes gaat kweken dan heeft het geen zin,tenzij je een techneut bent die het ziet als hobby.
bij minimaal 50 plantjes zou ik zeggen doen,maar dat is illegaal dus dat heb je niet van me gehoord.
Comment