Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zijn dit nu allemaal sativa's???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zijn dit nu allemaal sativa's???

    Korting op 420shop
    Kom net terug van een maat van me die een tijdje geleden gestart is met een kweekje Amnesia van Royal Queen Seeds.

    Vol trots liet hij me zijn plantjes zien maar ik zie nogal een verschil tussen de verschillende planten en dan bedoel ik de bladeren.

    Op foto 1 zie ik duidelijk een sativa, maar de andere 4 wijken daar nogal vanaf. De bladeren zijn dikker wat meestal op indica duidt.
    Hij wilde zich niet aanmelden hier om de vraag voor te leggen dus doe ik het maar even voor hem..

    Wat denken jullie, zijn dit allemaal dezelfde zaden (sativa)?

    #2
    Re: Zijn dit nu allemaal sativa's???

    Als je zo kijkt, lijkt die laatste idd meer op een indica dan op een sativa.

    Maar dit kunnen echter ook dezelfde zaden zijn; als een hybride met een hybride wordt gekruist dan zijn de nakomelingen ook hybride, echter kunnen sommige meer indica zijn, en andere meer op sativa lijken. Lastig uit te leggen, hoop dat je het begrijpt
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Zijn dit nu allemaal sativa's???

      Ik denk dat ik het begrijp, maar wil dit dan ook zeggen dat hier ook
      wiet vanaf komt met een verschillende uitwerking of kan dit nog bijtrekken?

      En dan nog een vraag, kun je hier de zaadleverancier op aanspreken?

      Comment


        #4
        Re: Zijn dit nu allemaal sativa's???

        mogten jet gefumeniseere zaadjes zijn dan zou je hem er over aan kennen spreken.
        dat hoort bij de garantie van da fabricaat
        GOD MADE WEED
        MAN MADE BEER
        IN GOD WETRUST

        Comment


          #5
          Re: Zijn dit nu allemaal sativa's???

          dat zouden het moeten zijn, maar jij gaat er al vanuit dat het mannetjes zijn of wat?

          Comment


            #6
            Re: Zijn dit nu allemaal sativa's???

            Die reactie van mastergrower slaat nergens op.. femenised of niet de genetica kan altijd iets afwijken. En daar valt de zaadleverancier niet op aan te spreken.

            En het verschil in effect; die hoeft nauwelijks af te wijken. Het genotype is dus bijna hetzelfde, alleen het fenotype wijkt iets af
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              Re: Zijn dit nu allemaal sativa's???

              En je kan nu nog lang niet zien of het mannetje of vrouwtjes zijn alleen dat 1 plantje wat afwijkt thats all
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Zijn dit nu allemaal sativa's???

                amnesia van RQS is geen echte amnesia, is meer indica dan sativa en de smaak is ook geen amnesia.. Ze hebben op een eigen gemaakt soortje (is wel nog goeie weed) de naam amnesia geplakt. Soma heeft de echte amnesia + die van hy-pro

                en antwoord op de vraag verschillende pheno(s kunnen verschillend smaken en verschillen tonen in topvorming en bloeitijd.
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                A. The cop!

                Comment


                  #9
                  Re: Zijn dit nu allemaal sativa's???

                  Kijk , dat is het antwoord waar ik op zat te wachten fifi...

                  Ik ga hem verwittigen dat het goed mogelijk is dat er meer indica invloeden
                  inzitten als gedacht...

                  resultaat over een maand of 3 denk ik

                  Comment


                    #10
                    Re: Zijn dit nu allemaal sativa's???

                    mogten jet gefumeniseere zaadjes zijn dan zou je hem er over aan kennen spreken.
                    dat hoort bij de garantie van da fabricaat


                    lekker verstaanbaar......................
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                    Comment

                    Bezig...
                    X