Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hangende bladeren
Collapse
X
-
Re: Hangende bladeren
Als de planten de donkerfase ingaan laten ze idd de bladeren meer naar onder hangen. In de ochtend richten ze deze weer op richting het licht. De planten doen dit door meer vocht in de cellen te pompen overdag. niks om je zorgen over te maken dis is een natuurlijk proces.
in een timelaps kun je dit mooi zien
Comment
-
Hey ma dat kan je enkel s`morgens zien als de lampen aangaan. Dus als de bladeren doorhangen terwijl het licht nog aanligt s`avonds dan wil dat zeggen dat je meer water moet geven aan je plantjeQ. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
A. The cop!
Comment
-
Tnx monty! Nou nog wat ze hebben klein weekje voorgroei onder tl gestaan ! En nu zeker 2 weken onder 600 watt Philips hps , desondanks zijn ze nog maar 18 cm wel heel bossig! Ik heb 4 planten in 1x1 m secret jardin staan, amnesia Haze van de zaadbank Royal queen seeds! En met die 4 planten wil ik toch wel mee tentje vol! Voordat ik op 12/12 ga wil ik toppen! Temperatuur is iets te hoog 30 graden constant, geef om de dag water en soms voeding! Heb als voeding hesi starterpakket! Mischien begin ik vanavond met een kweekverslag! Grtz smokesomeweed
Comment
Comment