Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik ben nieuwe hier

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: ik ben nieuwe hier

Geen enkele lamp kan aan de zon tippen nu.

Grtz

Comment

kamer temparatuur ongeveer 22 graden denk ik hierzo maar nu moet ik um gewoon ff zonder licht doen en een beetje in de schaduw zetten

haha nee dat klopt dus het beste zou nu ff zijn gewoon voor het raam ff zetten ??

Comment

klopt en als je kan bij zonnige dag buiten zetten, zal veel sneller gaan naarmate we het jaar verder gaan naar augustus, september toe begint de zon weer in sterkte af te nemen en is je lamp weer de beste maar niet dat lampie van nu, dat heb ik zelf al allemaal eens getest en brengt echt niets op.

Eind juni kun je beslissen om ze binnen dan onder lamp te zetten of vroeger kan ook. Kijk hier ff wat rond en je zult veel manieren zien. Hier kan je alvast beginnen met info over licht de-velichting-in-je-kweekruimte-t261.html

Grtz

Comment

okee dus nu kleine samenvatting

geen lichtje meer dus gewoon voor het raam zetten en laten groeien en om de dag gewoon wat water geven voor de groei .
          en bijv bij slechte weer zoals vandaag wat dus niet echt veel licht zou het handigere zijn om het lichtje te gebruiken

mischien volgende week verpotten naar een grotere bakje en dan gewoon weer voor het raam zetten en eventueel bij goeie zonnig dagen met een lekkere temperatuur gewoon buiten zetten
          zo niet dan gewoon weer onder een licht ?

Comment

en als ik licht gebruik dan zou ik een spaarlampje kunnen gebruiken of gewoon
            een klein natrium lichtje want ik las net

natrium licht is voor groei zowel voor bloei

Comment

Heb ik kort samengevat niets aan toe te voegen , maar gooi dat lampie zo ver weg als je kan. heb je niets aan, gewoon plantje voor venster .

plantjes houden van natrium licht.

Grtz

Comment

dus het enigste gewoon voor de venster en zn gang laten gaan maar dan
                als ik ga verpotten dan gewoon weer voor het venster ? en wanner zou ik dan bloei vloeistof erbij kunnen doen want het hoeft niet zo een overdreven grote plantje te worden maar ik moet nu moet werken haha ik zie het vanavond wel

maar eventueel kan ik dus later een doos maken met ventilatie een een natrium licht ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
                  maar eventueel kan ik dus later een doos maken met ventilatie een een natrium licht ?
                  Hiervoor zou ik gaan binnen paar weken als dat kan. Alhoewel, laten we doos vervangen door klein hokje. dan zit je perfect.
                  er staan al mooie hokjes op het forum van andere leden.

Grtz

Comment

ooh okee naja ik kan het zelf ook wel maken met hout dat moet geen probleem zijn en even een vraag waar haal je zo een natrium lampje en hoevel kost dat ongever?

Comment

Aan je kunde geen wantrouwen . Je hebt ze vanaf de 70 euro en heb je een 250 wat hps lamp. En je koopt ze on-line of je gaat naar growshop.

Grtz

Comment

de tering 70 pleuries voor een lampie de tering

Comment

Hoe ga je dan binnenkweken ???

Grtz

Comment

weet niet ik weet dat natrium de beste lamp is maar je kan toch ook een spaarlamp gebruiken met de juist licht kleur

het gaat maar voor 1 plantje hea

Comment

Comment

hmmm maar wat is hps is dan als je dan 7x zoveel daarmee kan halen

mijn overbuur jongen heeft nog wat spul liggen omdat hij eerst ook met stekjes bezig was enzo

Comment

Bezig...
                                X