Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
klopt en als je kan bij zonnige dag buiten zetten, zal veel sneller gaan naarmate we het jaar verder gaan naar augustus, september toe begint de zon weer in sterkte af te nemen en is je lamp weer de beste maar niet dat lampie van nu, dat heb ik zelf al allemaal eens getest en brengt echt niets op.
Eind juni kun je beslissen om ze binnen dan onder lamp te zetten of vroeger kan ook. Kijk hier ff wat rond en je zult veel manieren zien. Hier kan je alvast beginnen met info over licht de-velichting-in-je-kweekruimte-t261.html
geen lichtje meer dus gewoon voor het raam zetten en laten groeien en om de dag gewoon wat water geven voor de groei .
en bijv bij slechte weer zoals vandaag wat dus niet echt veel licht zou het handigere zijn om het lichtje te gebruiken
mischien volgende week verpotten naar een grotere bakje en dan gewoon weer voor het raam zetten en eventueel bij goeie zonnig dagen met een lekkere temperatuur gewoon buiten zetten
zo niet dan gewoon weer onder een licht ?
dus het enigste gewoon voor de venster en zn gang laten gaan maar dan
als ik ga verpotten dan gewoon weer voor het venster ? en wanner zou ik dan bloei vloeistof erbij kunnen doen want het hoeft niet zo een overdreven grote plantje te worden maar ik moet nu moet werken haha ik zie het vanavond wel
maar eventueel kan ik dus later een doos maken met ventilatie een een natrium licht ?
maar eventueel kan ik dus later een doos maken met ventilatie een een natrium licht ?
Hiervoor zou ik gaan binnen paar weken als dat kan. Alhoewel, laten we doos vervangen door klein hokje. dan zit je perfect.
er staan al mooie hokjes op het forum van andere leden.
ooh okee naja ik kan het zelf ook wel maken met hout dat moet geen probleem zijn en even een vraag waar haal je zo een natrium lampje en hoevel kost dat ongever?
Comment