Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

soort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    soort

    Korting op 420shop
    Last edited by rondpunt; 14 January 2010, 20:13.

    #2
    Re: soort

    Ik zou eerst eens een en ander lezen op het forum .
    Met een ledpaneeltje achter de raam wordt het geen opbrengst.

    Voor grote planten moet je aan skunk denken, of in het algemeen sativa's , maar dat zijn over het algemeen delicate planten waar je op jouw manier van kweken beter vanaf blijft lijkt mij...

    Comment


      #3
      Re: soort

      Je zou beter een kastje bouwen met die led balk of je gaat gewoon je plant op je terras zetten ofzo, voor buiten soortjes: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eek-t9725.html.
      Met informatie en Foto's !!

      Comment


        #4
        Re: soort

        bedankt voor de supersnelle reacties, ik zou ze gewoon op de vensterbank zetten vermits ik nog roommates heb die niet alles moeten weten.... Gewoon chill plantje op de vensterbank moet lukken? Ik zoek gewoon nog een goed merk zaad, prijs/kwaliteit die makkelijk kweekt. Ik dacht een Nirvana.
        De plant mag ook niet te hoog groeien, zo laag mogelijk
        Last edited by rondpunt; 14 January 2010, 20:05.

        Comment


          #5
          Re: soort

          Op de vensterbank lukt aardig als ze maar genoeg licht krijgen, nivana is een seedbank maar welk soortje? Sativa , Indica of MIX?

          Comment


            #6
            Re: soort

            Oorspronkelijk geplaatst door Time2GrowNow View Post
            Op de vensterbank lukt aardig als ze maar genoeg licht krijgen, nivana is een seedbank maar welk soortje? Sativa , Indica of MIX?

            sativa.. ik wil ook zeker zijn dat ze gefeminiseerd zijn.

            Comment


              #7
              Re: soort

              Poot een kempzaadje, dat kost niks en gaat beter groeien. Achter een vensterbank haal je nog geen gram fluf, dus tis zonde van het zaad. Waarom neem je geen microkweek? Een paar goede spaarlampen produceren meer lumen dan het licht dat er nu door je raam komt. We zitten ook in de winter, nog geen 9 uur licht per dag...

              Comment

              Bezig...
              X