Hoi,
Ik ben begonnen met op 12/12 zetten van mijn Back Jack plantjes.
Ze zijn de afgelopen weken flink gegroeid en ik ben bang dat ik ze zelfs te groot heb laten worden. De planten staan elk in hun eigen voedingsvat dat doormiddel van een luchtpomp en luchtsteen van zuurstof word voorzien.
Mijn setup bestaat uit,
tent 150x80x200
verlichting 1x400 watt sodium en 1x300 watt fluoriserende spaarlamp 10.000k
Afzuiging 500 kuub afzuiger met 360 kuub Rino koolstoffilter plus een kleine ventilator voor de inlaat.
Voor luchtvochtigheid hangt er een handoek en staat er een mister aan.
En een 480 liter luchtpomp die alle vier de voedingsvaten van zuurstof voorziet.
De Ph ligt gemiddeld tussen de 5.4 en 5.7 met een paar uitschieters van 4.8 en 4.2 maar dat heeft niet heel lang geduurd. Verder ligt de Ec nu ongeveer op 1950 millisiemens waarvan ongeveer 450 uit het kraanwater afkomstig is.
Verder hebben de plantjes last gehad van zowel meeldauw als tripsen. Maar beide zijn nu al een flinke poos geheel verdwenen. Dus ik hoop maar dat ik ze niet meer terug zie.
De foto's die ik toegevoegd heb zijn ondertussen wel al 5 dagen oud
Het substraat plantje op de foto's heb ik voor ruimte weggedaan.
Gr Nuka
Ik ben begonnen met op 12/12 zetten van mijn Back Jack plantjes.
Ze zijn de afgelopen weken flink gegroeid en ik ben bang dat ik ze zelfs te groot heb laten worden. De planten staan elk in hun eigen voedingsvat dat doormiddel van een luchtpomp en luchtsteen van zuurstof word voorzien.
Mijn setup bestaat uit,
tent 150x80x200
verlichting 1x400 watt sodium en 1x300 watt fluoriserende spaarlamp 10.000k
Afzuiging 500 kuub afzuiger met 360 kuub Rino koolstoffilter plus een kleine ventilator voor de inlaat.
Voor luchtvochtigheid hangt er een handoek en staat er een mister aan.
En een 480 liter luchtpomp die alle vier de voedingsvaten van zuurstof voorziet.
De Ph ligt gemiddeld tussen de 5.4 en 5.7 met een paar uitschieters van 4.8 en 4.2 maar dat heeft niet heel lang geduurd. Verder ligt de Ec nu ongeveer op 1950 millisiemens waarvan ongeveer 450 uit het kraanwater afkomstig is.
Verder hebben de plantjes last gehad van zowel meeldauw als tripsen. Maar beide zijn nu al een flinke poos geheel verdwenen. Dus ik hoop maar dat ik ze niet meer terug zie.
De foto's die ik toegevoegd heb zijn ondertussen wel al 5 dagen oud
Het substraat plantje op de foto's heb ik voor ruimte weggedaan.
Gr Nuka
Comment