Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

Goed gedaan Mich!
    Het begint er idd al op te lijken. En als je gaat scroggen dan moet je daar vol voor gaan of je beklaagt je dat op het eind, omplooien die shit dus!!!
    Zoals Mars zei is het handig verstelbare bindertjes te gebruiken omdat op termijn ook je stam dikker wordt. Indien je bvb een ijzerdraadje gebruikt wat rond de stam gebonden is zou deze op termijn de sapstroom kunnen verstoren. De stam wordt dikker en het ijzerdraadje snijdt in de stam.

Grtz $iR
    sigpic

Comment

Ziet er mooi uit man!

Ik ga mijn volgende kweek ook maar eens scroggen, heb nu 10 plantjes op 1.20 x 1.20.
      De volgende ga ik met vier plantjes proberen te scroggen en hopelijk ongeveer dezelfde opbrengst halen als bij 10

Succes!

Comment

hallo

weer een weekie verder en dus ook weer wat foto' s gemaakt..
        het scroggen gaat lekker, ze groeien niet meer zo snel
        Ik ben nu 7 dagen pk 13/14 aan t geven en wil hier over een X aantal dagen stoppen..
        heeft iemand nog advies hoeveel dagen dat nog zijn.. ???

010402..jpg010403..jpg010401..jpg010404..jpg

grz Mich

Comment

Ik doe zelf een week pk 13/14, anderen hebben mij het advies gegeven het maar 3 of max 4 dagen te doen.
          Verder ziet het er goed uit man, succes verder met de kweek.

Groetjes X.

Comment

ok bedankt xnetworx. ik ga morgen dan beter nieuwe voeding maken.

groeten mich

Comment

Dude, lekkere SCROG ='D
              Vette topjes hmmmmm xD

Comment

Dat netje gaat nog mooi vol komen te liggen als dat zo doorgaat.
                Doe zo verder zou ik zeggen .

Groetjes Marsupilami

Comment

eyss , man tijdj geleden dat ik je verslagje gevolgd heb ! en alles ziet er nu mooi uit
                  ga zo door ! voor de rest zou ik de volgende keer het netje iets lager spannen , de plant is dan iets beter buigbaarder vanwege een zachtere stam
                  en te veel ruimte onder het net heeft zowiezo geen zin de takken die daar hangen krijgen toch niet gng licht en sommige soortjes zijn betr geschikt als andere om te scroggen , het schijnt dat santa mariaa een van de beste soortjes is om te scroggen gr batssman ps succes verder !!

Comment

Hallo allemaal

een paar weken verder, en he schiet al aardig op ... jeeeej
                    ze staan nu 8 weken op 12 uur.

ik zal een beetje vertellen wat ik de afgelopen weken heb gedaan.
                    ik heb meer dan een week pk 13 14 gegeven. veeelste lang. daarom heb ik allemaal overbodige topjes beneden het scrogrek.
                    scroggen eerste poging ging dus redelijk, alleen wel veel geleerd voor de volgende keer. heb nog een heel leeg gat rechts.
                    De bladeren zijn beneden vandaan een beetje geel gaan worden. die heb ik er dag voor dag afgehaald.
                    nu het bijna oogst tijd is zijn de bladeren sinds een week ook boven geel aan het worden. dat baart me wel een beetje zorgen. maargoed, ik denk dat het met het water geven te maken heeft.
                    ze vragen nu echt veel water alleen moet ik niet zo gierig zijn denk ik. de volgende oogst ga ik zoiso 3 X water geven ipv de 2 X die ik nu doe.
                    zie sinds een paar dagen echt vaaage beesjes. een stuk of 3 maar, en dat is ook niet echt n ramp. heb er eentje onder de microscoop bekeken. slaap sindsdien heel slecht creapy fcking vaag beest.
                    ik ben nu de haartjes in de gaten aan het houden, die moeten voor drie kwart oranje achtig kleuren toch.
                    ze zijn al niet meer wit, en sommige haartjes verkleuren al een beetje.
                    de stekjes staan klaar voor de volgende kweek.
                    de grote toppen zijn van de rechter plant de kleine van de linkerplant.vaag ofniet. zal wel aan het zaadje liggen. ik denk dat we de helft meer van de rechter afhalen straks.

wat foto's:
                    mei3.jpgmei1.jpgmei4.jpgmei5.jpg

en 2 vragen: - kan ik al stoppen met voeding en overgaan op enkel kraanwater. kortom waarneer duurt hert nog een week.
                    - en sommige toppen zijn nu zo zwaar dat ze gaan hangen. ik ga ze een beetje ondersteunen, maar dit is normaal of niet??

alvast bedankt en groeten michel
                    Last edited by michel1984; 5 May 2010, 18:36.

Comment

Hey michel,

ziet er goed uit man, lekkere dikke toppen. Over die bladeren zou ik me niet zo druk maken. Ga je nog wel spoelen voor je oogst? Voelen de toppen een beetje hard aan?

Ik hoop dat het je mag smaken straks!

Gr. Mazzo

Comment

he maggo

smakendoet het al gauw

de toppen voelen hard aan. en ook kukdroog, ik sproei af en toe een beetje over alles heen.

vertel mij is: spoelen??? dat is toch een week gewoon kraanwater geven of leer mij

gr mich

Comment

Inderdaad laatste week voor de oogst alleen water geven.

Laat het je smaken grts MG

Comment

Neem eens een foto van je toppen als de lamp net uitgaat of als de lamp net zal aangaan, zo kunnen we de kleur van je toppen beter bekijken. Dan zullen wel mensen je een schatting kunnen geven hoe lang ze nog moeten en of je al dan niet moet stoppen met voeding geven

Comment

zal deze vanavond erop zetten als ik thuis ben. bedankt

groeten michel

Comment

ziet er goed uit hoor, petje af!

Groetjes Marsupilami

Comment

Bezig...
                                X