Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

Oorspronkelijk geplaatst door michel1984
    he maggo

smakendoet het al gauw

de toppen voelen hard aan. en ook kukdroog, ik sproei af en toe een beetje over alles heen.

vertel mij is: spoelen??? dat is toch een week gewoon kraanwater geven of leer mij

gr mich
    Hey mich,
    Laatste week alleen water geven komt de smaak ten goede heb ik gelezen!

Sproeien zou ik niet meer doen en hou de LV zo laag mogelijk omdat je dan minder kans op toprot hebt!

Gr. Mazzo

Comment

Re: Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

hallo

stoppen met sproeien zet ik ook op de checklis
      De lv is nu 47 en heb al een paar dagen geen water meer in de luchtbevochtiger gedaan.
      lager gaat die dus niet worden.
      ik heb mijn best gedaan met de foto's maar ik krijg ze niet duidelijk genoeg.
      hoop dat ze goed genoeg zijn..
      mei22.jpgmei21.jpg
      ik denk nog een dag of 5 voeding en dan stoppen oid.
      owja nu ik zo kijk op die 2e foto. ik heb absoluut geen reden gehad om dat blaadje zo te knippen. haha dat was ff n ingeving. ik knip ze liever weg gele kloteblaadjes. maargoed

bedankt en groeten michel
      Last edited by michel1984; 7 May 2010, 20:03.

Comment

Ze zien er toch een beetje verbrand uit vind ik, die bladranden lijken wat opgedroogd dus opletten met je voeding. Hoe lang moeten ze nog want als je echt volle bak voeding hebt gegeven tot nu dan zal misschien die voeding er niet helemaal uit zijn. Ik raad je aan van toch zeker 2 weken voor je gaat oogsten te stoppen met voeding en enkel afgezuurd water te geven, kwestie dat die voeding er wat uit trekt. Anders zien je toppen er wel goed dik uit . De pistels zeggen ook dat ze nog een tijdje mogen staan. Allemaal nog goed wit

Comment

Hee man ik denk dat je wel wat langer mag aan je fotos te zien , ze zijn goed vol maar laat ze ook goed compact worden hoor zijn mooie buds .

Heb je met een loep gekeken omdat je nu zeg ga nu alleen nog wateren .

Greetzz GG

Comment

He jona en amneeshigh. thanks voor de reactie.
            die verbrande randjes zien er wel triest uit ja, het kan de lamp zijn die toch te laag hangt. 20 cm (250W) of mss de voeding (waarvan de ec wel klopt volgens het canna schema.) i don't know..

deze zaadjes waren volgens mij voor een bloeitijd 6 tot 8 weken, vandaar dat ik zei: denk dat ik nog 5 dagen voeding geef. en daarna gewoon normaal kraanwater zonder voeding... ph 5.8.. en alleen cannaboost.
            Als het nu nog 2 weken zou duren zitten we al op 10 a 11 weken. geeeeen probleem dat wachten is het toch wel waard, maar ik wist niet dat het zoveel kon schelen met de aangegeven bloeitijd van de zaadjes.
            maar nogmaals, ik ga ze pas oogste als ze helemaal goed zijn natuurlijk. maar als het nog 2 weken kan duren moet ik me dan wel druk maken om de blaadjes???.
            denk dat ik dan toch een deze dagen moet overgaan op kraanwater. Ik zal ze is onder de loep nemen vanavond

groeten mich

Comment

Comment

hee michel dat zijn mooie buds,,echter geef ze nog wat tijd om compacter te worden.als je nu al aan het spoelen begint, en de oogst ga je fluffie wiet krijgen en daar zit je niet op te wachten. nog even doorgaan zouw ik zeggen peace staff

Comment

Hallo allemaal

weer een weekje verder. zie echter nog niet heel veel verschil in de haartjes.
                  heb wat foto's gemaakt met daglicht.
                  De gele bladeren heb ik een beetje weggehaald, maar er zitten er nog genoeg.
                  ben wel overgegaan tot alleen water met de goede ph. cannaboost ben ik dus ook mee gestopt.
                  mei107.jpgmei102.jpgmei106.jpgmei105.jpgmei104.jpgmei103.jpgmei101.jpg
                  ze zijn nu allemaal zo zwaar dat ze omflikkeren zonder stokjes er tegenaan te zetten

groeten michel

Comment

Vette foto's ouwe..
                    ben benieuwd wanneer we nou eindelijk kenne knippen
                    PZz

Comment

Opletten met voeding, ze zien er wat overvoed uit
                      Spoelen zal geen kwaad kunnen aangezien ik denk dat je medium nog vol met voeding zit op dit moment.
                      Toppen zien er wel goed dik uit

Greetzzz

Jona

Comment

Hallo allemaal. laatste verslagje van deze dames

Nadat eergister iemand tegen mij zei, die zelf al wat kweekjes op zijn naam heeft
                        staan; knippe gek. nuuuu. en de haartjes na 2 weken spoelen voor het meerendeel bruin oranje waren. zijn we maar gaan oogsten.

fin2.jpgfin3.jpgfin4.jpgfin1.jpgdit is maar 1 bakje

We hebben wel wat takjes laten zitten voor het ophangen,
                        nat gewicht. 1496 gram

nu een weekje drogen en dan is roken en wegen

allemaal bedankt voor de info enzo. het is echt te ernstig

owja wat gaan je hande kleven zeg

groeten michel en keukentrapje

Comment

Ziet er allemaal fraai & smakelijk uit zeg.
                          Wat denk je dat je er droog aan overhoud ?
                          Je wil een weekje drogen en dan roken ? , doe je niks met curen ???

Smoke

Comment

ik kan t nog steeds niet geloven lkkr ouwe of niet.. nu maar wachten tot we kenne proeve..
                            PZzzzz

Comment

Wil je een subliem rokertje dan is curen een must.

Grts MG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MotherGrower View Post
                                Wil je een subliem rokertje dan is curen een must.

Grts MG
                                wat is curen precies?
                                onderwater dompelen met kans op toprot? ik vind dat een bietje eng
                                pzz

Comment

Bezig...
                                X