Hoi allemaal
Ben begonnen met het kweken van een paar plantjes op hydrokorrels.
Ik heb de stekken eerst in grote steenwolblokken gezet en heb ze een week met een druppelaar van boven gevoed tot de wortels er onder vandaan kwamen. Gisteren was het dan zo ver en ik heb ze geplant.
Mijn setup is :
1 tent van 1.20 x 1.20 x 2m.
2 afzuigers (1 met koolstoffilter en 1 voor frisse lucht van buiten).
1 zelfgemaakte bak van 1.20 x 1.20 met vijverfolie er in en 100 Liter hydrokorrels.
1 voedingsvat van 70 Liter (60 Liter voedingswater).
1 luchtpomp met 3 steentjes (voor de zekerheid).
1 verwarmingselement voor het voedingsvat (23 graden).
1 vijverpomp om het water omhoog te pompen.
1 luchbevochtiger.
1 ventilator met fancontroller.
1 600 Watt Philips MASTER SON-T PIA lamp.
Ik heb de voedingslijn van Canna Aqua, die werd mij aanbevolen door de growshop voor deze setup.
3x per dag gaat de pomp aan om de hele bak onder water te zetten voor 15 minuten.
Ik heb al vanaf het begin paarse stelen, ik dacht dat het kwam doordat ik ze iedere dag oppakte om te kijken of de wortels er al uitgroeide.
Temperatuur is tussen de 20 en 29 graden
Luchtvochtigheid tussen de 50 en 89 %
Ik heb ze sinds gisteren geplant en ik heb nieuw water aangemaakt voor de dames volgens het voedingsschema dat berekend is op de EC waarde van mijn kraanwater op de site van Canna.
PH 5,6
EC nu 2,3 en hij was 2.0
Deze meting heb ik gedaan in mijn bak hydrokorrels toen de pomp aan stond.
Maar ze lijken nu wel gestopt te zijn met groeien!
Ze staan er nu zo bij :
Ben begonnen met het kweken van een paar plantjes op hydrokorrels.
Ik heb de stekken eerst in grote steenwolblokken gezet en heb ze een week met een druppelaar van boven gevoed tot de wortels er onder vandaan kwamen. Gisteren was het dan zo ver en ik heb ze geplant.
Mijn setup is :
1 tent van 1.20 x 1.20 x 2m.
2 afzuigers (1 met koolstoffilter en 1 voor frisse lucht van buiten).
1 zelfgemaakte bak van 1.20 x 1.20 met vijverfolie er in en 100 Liter hydrokorrels.
1 voedingsvat van 70 Liter (60 Liter voedingswater).
1 luchtpomp met 3 steentjes (voor de zekerheid).
1 verwarmingselement voor het voedingsvat (23 graden).
1 vijverpomp om het water omhoog te pompen.
1 luchbevochtiger.
1 ventilator met fancontroller.
1 600 Watt Philips MASTER SON-T PIA lamp.
Ik heb de voedingslijn van Canna Aqua, die werd mij aanbevolen door de growshop voor deze setup.
3x per dag gaat de pomp aan om de hele bak onder water te zetten voor 15 minuten.
Ik heb al vanaf het begin paarse stelen, ik dacht dat het kwam doordat ik ze iedere dag oppakte om te kijken of de wortels er al uitgroeide.
Temperatuur is tussen de 20 en 29 graden
Luchtvochtigheid tussen de 50 en 89 %
Ik heb ze sinds gisteren geplant en ik heb nieuw water aangemaakt voor de dames volgens het voedingsschema dat berekend is op de EC waarde van mijn kraanwater op de site van Canna.
PH 5,6
EC nu 2,3 en hij was 2.0
Deze meting heb ik gedaan in mijn bak hydrokorrels toen de pomp aan stond.
Maar ze lijken nu wel gestopt te zijn met groeien!
Ze staan er nu zo bij :
Comment