Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

powerplant by boertje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: powerplant by boertje

Ligt er maar net aan hoe lang geen voeding geven (wel water he ) zolang de punten nog te geel zijn even wachten.
    En zodra je de bladeren weer terug naar groen ziet gaan ( dus gele is bijna weg en bladeren zijn nog redelijk donker van kleur ) weer starten met lage voeding van ongeveer 1.6 is zat je hoeft niet zo lang meer.
    Dus het zou zomaar kunnen zijn dat je helemaal geen voeding meer hoeft te geven, maar een fotoje is ook niet verkeerd dan kan ik het beter inschatten of je wel of niet nog even moet voeden.
    Ideaal zou zijn dat je niet meer hoeft te voeden, zijn nog maar 14 daagjes.

Comment

ik denk zelf dat ik nu wel met alleen water afkan.
      zitten toch wel aardig wat gele bladpunten in.
      Attached Files

Comment

Ja lijkt me een goed idee zo te zien, is de plant zeker chemie vrij na oogst.
        Laters MG

Comment

oke mooi thx, dan ga ik mooi verder met water. lekker laten rijpen

Comment

Ja kijk het even aan kijk met een loep en laat ze lekker creme worden en compact.

Mocht je nu het gevoel hebben dat je plant wel voeding wil geef hem dan een lage ec.

Mooie run en word een lekker vet wietje.

Greetzz GG

Comment

Lookin good boertje, is zich volledig ah leegtrekken. Hoop dat het door de voedingsprobleempjes goed komt met de oogst!
              Grtz $iR
              sigpic

Comment

zou ik als ik ze nog een week laat staan ook nog wat extra grammen pakken?
                zo ja, waar moet je dan op rekenen? 3, 4 of 5 gram per plant ongeveer of meer?
                ze zijn iig bikkelhard en het ruikt heerlijk. ik laat ze zo lang mogelijk staan, net zo lang dat als ik er 1 van rook dat ik de bank niet meer afkom, hehe

greetzzz

Comment

Dan moet je wachten tot het grootste deel van de trichomes amber zijn, maar wacht niet al te lang daarna ander verliest hij potentie.

Grts

Comment

Als 70 procent amber is dan kap je het om .

Je kan ook nog 2 dagen donker geven en zeker geen water meer .

Grtz.

Comment

Ziet er goed uit boertje, veel oogst succes!

Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

zien er harde toppen uit^^
                        mooi hoor..
                        hoe staan ze er momenteel bij?
                        hoe zit het met de trichomes?

grtz

Comment

zo vandaag mooi een nieuwe tent halen. ik heb nu een secret jardin 1.2*1.2*2 ( l,b,h) en ga vandaag voor de 2,4*1,2*2 (l,b,h).
                          en ik ga de volgende kweek op potgromd doen. niet omdat hydro me niet bevalt hoor, maar krijg grond bij mijn tent. en daar wil ik wel gebruik van maken.
                          ik zal daar natuurlijk ook wat plaatjes van maken. mijn planten die ik nu heb staan moeten zeker nog 10 dagen en dan gelijk ombouwen, hhehe.
                          ik zal jullie een beetje op de hoogte houden.

greetzzzzz

Comment

Je heb alles voor hydro vraag er mapito bij, ben je van het gesleep met aarde af.

Grtz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Amneeshigh View Post
                              Je heb alles voor hydro vraag er mapito bij, ben je van het gesleep met aarde af.

Grtz.
                              dat is natuurlijk ook een hele goeie optie. dat weegt natuurlijk niks als dat droog is.
                              kan ik mapito ook wel 2* gebruiken, of is het maar 1 *?
                              ik doe de helft potgrond en de helft hydro om te kijken wat voor mezelf het beste is.
                              en ik moet eerlijk toegeven dat ik nu even geen zin in klussen heb, hehe. na de zomer maar weer
                              maar de helft dan op mapito kan ik wel doen. heb ik nog nooit op gekweekt.
                              ik ben eigenlijk nog even goed aan het zoeken wat het best bij mij past. en mss is dat wel mapito. dat vind ik wel leuk al die nieuwe dingen proberen, goed voor de ervaringen.
                              ik hou jullie op de hoogte.

greetzz

Comment

Ik zou idd een hydro medium nemen i.p.v. aarde, je hebt het nu toch al aardig onder de knie.
                                Search your destiny young SkyBoertje (sry Boertje kon het niet laten)

grts MG

Comment

Bezig...
                                X