Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

powerplant by boertje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: powerplant by boertje

Gelukkig

Comment

hoy boertje,

Mooie setup heb je daar man!
      Altijd opletten met je boosters omdat bvb een teveel aan K ervoor kan zorgen dat bepaalde sporenelementen niet, of in mindere mate, worden opgenomen. Bij te vroeg starten met green sensation bvb, de booster van plagron, heb ik al gezien dat de toppen niet wilden opzwellen.
      Zoals fifi reeds opmerkte, de booster is geen bloeivoeding. Je moet ze beschouwen als vitamines die sommige mensen in de winter nemen als supplement. Heb je ze nodig? Neen, maar het kan voordelig zijn...

Grtz $iR
      sigpic

Comment

thx voor de tips allemaal. Ik heb gister even een fles bud-xl van house & garden gekocht en deze kan in combinatie met pk 13/ 14.
        dus dat ga ik dat schema van mothergrower aan houden voor mijn pk13/14 en daar bovenop de bud -xl.
        ze gaan echt super. zal vanaaf wel effe wat plaatjes schieten.

Comment

Voor de zekerheid moet je eerst maar even deze sites doorkijken, er staan voor jouw producten aanwijzingen.
          Ze laten ook de hele lijn van producten zien en hoe te gebruiken. Misschien wat voor de volgende keer.
          En wat ik merk is dat schema`s niet altijd helemaal goed afgestemd zijn voor elke plant, maar dat is logisch geen enkele is hetzelfde. (het zijn en blijven richtlijnen)
          http://www.house-garden.us/ (nederlandse site laat weinig zien)
          http://www.house-garden.nl/kweeksche...a%20NL%201.pdf (dit schema als richtlijn en niet die van HESI, die was alleen om te laten zien dat er merken zijn die het anders deden)
          http://www.house-garden.com.au/produ...ors_bud_XL.php (fles informatie)
          http://www.house-garden.com.au/produ...op_booster.php (fles informatie)

Laters. En plaatjes altijd welkom, it makes my day
          Last edited by MotherGrower; 24 April 2010, 13:10. Reden: taalfout (schaamte)

Comment

He Boertje,

ik zie dat jij inmiddels al aardig besmet bent met het kweekvirus haha. ziet er profi uit allemaal. Als daar geen dikke colaflessen af komen weet ik het ook niet meer.
            Groet Peter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MotherGrower View Post
              Voor de zekerheid moet je eerst maar even deze sites doorkijken, er staan voor jouw producten aanwijzingen.
              Ze laten ook de hele lijn van producten zien en hoe te gebruiken. Misschien wat voor de volgende keer.
              En wat ik merk is dat schema`s niet altijd helemaal goed afgestemd zijn voor elke plant, maar dat is logisch geen enkele is hetzelfde. (het zijn en blijven richtlijnen)
              http://www.house-garden.us/ (nederlandse site laat weinig zien)
              http://www.house-garden.nl/kweeksche...a%20NL%201.pdf (dit schema als richtlijn en niet die van HESI, die was alleen om te laten zien dat er merken zijn die het anders deden)
              http://www.house-garden.com.au/produ...ors_bud_XL.php (fles informatie)
              http://www.house-garden.com.au/produ...op_booster.php (fles informatie)

Laters. En plaatjes altijd welkom, it makes my day
              he bedankt man, das natuurlijk altijd handig als je een beetje een richtlijn hebt.
              maar vooralsnog doen ze het heel goed. als ik erbij zit hoor ik ze bijna groeien.HEHE
              hier dus ook wat plaatjes van mijn dames, nu 2 weken en 2 dagen in de bloei.
              greetz
              Attached Files

Comment

Ben erg benieuwd naar de volgende foto`s

Comment

zou je keer een soort opstelling willen maken van hoe je dat system in elkaar zet
                  het ziet er echt prof uit ik ben ook zoiets aan het proberen maar heb 0,0 verstand er van
                  alvast bedankt

Comment

netjes netjes die blijf ik volgen... komt goed daar

Greetz,
                    SF
                    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

hallo, bent ik weer met een kleine update over mijn schatjes.
                      ze staan nu 3 weken in de bloei en begin echt goede bloemvorming te zien.
                      ik heb wel even wat planten gewisseld want midden onder de lamp waren ze wat geler.
                      ik denk dat deze planten iets meer licht energie hebben . correct me if im wrong.
                      dus heb ik ik de wat kleinere en groenere planten recht onder de lamp gezet.
                      en water gemaakt met bud-xl en 2,5 mil pk 13/14 op 10 liter water..
                      nu moet het helemaal goedkomen.
                      hier nog wat plaatjes.

greetz

wat heb ik toch een donderse mooie hobby
                      Attached Files

Comment

Hey boertje,

Ik ben je aan het volgen en gaat goed zo te zien.
                        Ik heb ook net een kweekverslag geplaatst van 5X PP in een tentje en het viel me net met je nieuwe update op dat we allebij PP kweken en ook nog eens 3 weken bloei, bij mij vandaag precies 21 dagen, wel grappig toch,dus ik blijf je zeker volgen.
                        Wat me wel opvalt is dat jou PPtjes meer indica lijken als die van mij, ben benieuwd.

Groetjes Mazzo

Comment

Hij gaat lekkerrrrrrr

Comment

Hey boertje,

Bedankt voor je reactie, ik ben erg benieuwd naar jou foto's vanavond.
                            Hoe gaat het met voeding geven, is het nou makkelijker en minder werk dan met aarde kweken. Hou je een voedingsschema aan?
                            Ik hou hou je in de gaten.

Gr. Mazzo

Comment

nu toch maar effe wat foto's gemaakt. ze zijn nu4 weken en 2 dagen in de bloei en groeien goed.
                              mazzo, je vroeg of het makkelijker is op hydro. ik vind van wel, ik maak 1 keer per week een vat water aan en verder heb ik er eigenlijk geen omkijken naar.
                              alleen af en toe ph en ec meten. ik heb de ec nu wat aan de hoge kant volgens mij maar het is niet problematisch, dus laat ik ze mooi gaan.
                              ik hou niet echt een voedingschema aan. ik maak water met een ec van 1.6 en een beetje pk13/14 van een schema die ik van mothergrower heb gekregen en dan kom ik rond de 1.9 te zitten.
                              kijk en oordeel zelf.

greetz
                              Attached Files

Comment

Last edited by MotherGrower; 8 May 2010, 22:35. Reden: wat vergeten :)

Comment

Bezig...
                                X