.....
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Poging (pr) record te verbreken!!!
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
DSC07470.JPG
Wat ik heb geleerd van de vorige rondes is dat als ik het zaadje tussen de hydrokorrels (op een stukje glaswol of keukenrol) leg dat dan vaak de zaailing het loodje legt door uitdroging en dat kwam weer door de lucht van de fans!! Mijn oplossing is simpel een bakje tijdelijk over het zaadje leggen!!
DSC07463.JPG
Ik ga dus van dat plantje weer stekken maken en daarna gaat het echte werk beginnen. Ik gebruik voor de moederplant super goedkope Chinese leds. Ik heb 3 leds op een koelblok geschroefd, 1 van 10 watt, 1 van 20 watt en de laatste is van 30 watt. Zodat ik nog een beetje kan spelen met het vermogen om toch een beetje de plant te laten strekken anders heb je zo'n kort steeltje om stekken te maken.
DSC07466.JPGDSC07468.JPG
Als ik aan het echte werk begin zal ik verder mijn setup verklappen, maar daar kom later in dit topic op terug.
Zo dat was het weer voor vandaag en tot de volgende keer. Schuif gezellig aan zal ik zeggen en tot laterrrrrrr
-
-
Succes met je kikkers knopen
filedata/fetch?id=1273393&d=1554685424&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
Comment