10-5-2017 De nr 1 en 2 zijn nu 28 dagen groei en nr 3 is 27 groei dagen en nr 4 dus 23 groei en 36 dagen staan ze op 12/12 en 22 dag op echte bloei !!!
Ik heb de hydro tomatenplantjes ook onder led gezet, maar ze zien er wel ongezond uit. Minder mooi en vooral zijn de blaadjes naar te veel naar binnen gevouwen. Misschien te fel licht, ik denk dat ze nog een beetje moet wennen. Ik heb nog ook een paar tomatenplatjes in de vensterbank en die zien er toch beter uit. DSC07959.JPG
Okay nu gaan weer over naar de DruGs planten
DSC07951.JPG
Gisteren Pk13-14 geven, ik hoop dat ze er van smullen
Ik heb n u het scrognet weggelaten, was een stuk makkelijk met de emmers verwisselen. Ik zit nog te twijfelen als ik wel of geen scrognet terug zet. Ik kan er zo wel veel beter bij, alleen zijn de toppen natuurlijk wel weer iets dichter(compact) bij elkaar.
Wat vinden jullie? Wel of geen scrognet nu???
Nog een paar foto's van de toppen DSC07955.JPG
DSC07953.JPG
DSC07954.JPG
Ik heb de hydro tomatenplantjes ook onder led gezet, maar ze zien er wel ongezond uit. Minder mooi en vooral zijn de blaadjes naar te veel naar binnen gevouwen. Misschien te fel licht, ik denk dat ze nog een beetje moet wennen. Ik heb nog ook een paar tomatenplatjes in de vensterbank en die zien er toch beter uit. DSC07959.JPG
Okay nu gaan weer over naar de DruGs planten
DSC07951.JPG
Gisteren Pk13-14 geven, ik hoop dat ze er van smullen
Ik heb n u het scrognet weggelaten, was een stuk makkelijk met de emmers verwisselen. Ik zit nog te twijfelen als ik wel of geen scrognet terug zet. Ik kan er zo wel veel beter bij, alleen zijn de toppen natuurlijk wel weer iets dichter(compact) bij elkaar.
Wat vinden jullie? Wel of geen scrognet nu???
Nog een paar foto's van de toppen DSC07955.JPG
DSC07953.JPG
DSC07954.JPG
Comment