Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Voor een plantje achter 't raam ziet dat er prima uit.
Zolang je nog witte pistils ziet kan ze nog wel even.
Hoe lang bloeit ze nu ?
Ik heb ze 2 juni gepland. Vanaf welk moment is een bloei begonnen? Ik heb wel een aantal foto's met de datum, dus ik zou het kunnen terug zoeken. Maar ik weet niet hoe ik het begin van de bloeifase kan herkennen.
Beide foto's zijn van dezelfde plant, dus het is helaas maar 1 dochter. Ik heb haar onderaan wel bevrucht dus ik krijg dan wel kleinkinderen, al wordt mijn tekst op deze manier wel heel erg raar hahaha
Wat kan ik eigenlijk met de toppen doen die ik bevrucht heb, behalve de zaden eruit oogsten. Want ik zie daar naast de zaden ook nog steeds witte pistils en trichomen op het blad.
Ik vind het niet erg om te wachten maar ik weet niet hoe ik kan bepalen wanneer ik moet overstappen op alleen water zonder voeding. Zou jammer zijn als ik er te lang mee wacht. Want hij staat nu volgens mij exact 17 weken
Want op alleen water moet hij 1 a 2 weken staan dan?
Comment