Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Was onderste takje van de pineapple chunk, deze en de chocolope zijn het verst. De haze en de kush en WW komen zoals verwacht achter.
De voeding wordt afgebouwd door alleen maar vers water meer bij te geven. Morgen ververs ik de laatste keer het reservoir met alleen afgezuurd water.
En dan nog een kleine 2 weken en
Gisteren heb ik de meeste fan leaves eraf gehaald. Water uit het reservoir en alleen bovenaan water van de kraan gegeven.
Dit ga ik blijven doen tot ik oogst. Wat op zich maar max paar dagen meer is.
Dagje thuis en vroeg in de morgen eraan begonnen.
De dames stonden al anderhalve week op alleen maar water. De haze en kush konden nog wel wat verder, maar ik kan niet goed wachten, dus chop chop
Pineapple chunk
De eerste die om gaat. Samen met de chocolope is deze het verst. Dikke harde toppen en foxtails.
Paarse schijn af en toe. Lekkere frisse citrus geur.
Dacht initieel niet zoveel van deze te hebben, maar er bleven maar takken af komen.
De kleine van de run. Zat in in de kleinste zak, maar liet zich daardoor niet tegenhouden en begon dan maar buiten de zak te wortelen.
De zak op zich zat bomvol wortels.
Alles goed gegaan. Deze keer zonder al die steriele poespas. Gewoon water van de kraan, en hydro a+b gans de kweek.
De haze erbij was een gok en die is niet goed afgelopen. Dat zal mijn totaal gewicht naar beneden halen.
Verweg ook de meest gemakkelijke run ooit. Ik heb er amper naar gekeken.
Alle korrels zitten al in de ton met water voor de volgende keer. Geen aarde weg moeten weggooien. Alleen alles schoonmaken en de nieuwe run kan starten.
Whow!!!! Das echt nie verkeerd man.
Das zelfs nog meer dan 1,5gr. P/watt, echt nie normaal man.
Voorlopig weer een lekkere voorraad aan rookwaar.
Heb je al gekozen welke strain(s) je de volgende ronde gaat zetten.
Comment