Goed gedaan, ziet er lekker uit!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Let's Go Hydro
Collapse
X
-
Damn heerlijk hoor gewoon perfect gegaan ofni genieten genieten genieten.....
heerlijke flinke toppen
Comment
-
Het is een lekbak op een frame. onder het frame een vat van 250 Liter.
In het vat 2 pompen. 1 pomp die continue circuleert om het water altijd in beweging te houden.
En 1 pomp die op een timer staat en 4x per dag bij licht aan vloedt.
In de bak is ook een overloop; zodat de bak nooit kan overstromen.
Wanneer het vloeden stopt loopt het water terug in de bak langs de pomp.
Je verliest wel wat hoogte in de tent; Dat zorgde deze keer bij mij wel voor complicaties. vooral omdat ik te laat ben overgeschakeld naar 12/12
Daardoor heb ik de koolstoffilter uit de tent moeten halen zodat ik ongeveer 25 cm extra hoogte kreeg.
zo simpel is hetLast edited by philly; 10 April 2019, 14:05.
Comment
-
Dankjewel philly weer wat bij geleerd en je heb me zeker wat warm gemaakt voor hydro eens te proberen ik zou ook wat vaker gewoon een paar dagen weg willen gaan en dat alles nog steeds in orde staat is zo een luxe denk ik!! En ik kijk ook uit naar de fototjes
-
Ook ik vind hydro heel vergevingsgezind beste Philly en voeding mag wat kosten als het de smaak van je eindproduct ten goede komt. Daarom kweek ik al een tijdje met Floranova van GHE. Naar verluid krijgt het eindproduct een sterkere geur, maar of dat zo is mag iedereen voor zichzelf bepalen. Ben benieuwd naar de foto's van je irrigatie systeem!
-
Wauw Philly, dat zijn nogal toppen. Blij dat hydro je bevalt!
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vaperke View PostWauw Philly, dat zijn nogal toppen. Blij dat hydro je bevalt!
Comment
-
Ook een fijn verslag van philly .
Leerzaam en leuk.
Hoop dat Philly nog eens wat gaat posten hier, want het is niet echt heel druk in de hydro corner.
Comment
Comment