Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek op DWC
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Ik handhaaf vanaf vandaag een aangepaste manier omtrent het leegpompen van het RDWC systeem, en hem dan weer vullen via de watertank.
Het systeem pomp ik niet meer leeg tot aan de oogst; bij 2de kweek pomp ik het systeem leeg als de kweek erop zit, dus 1x.
Ik laat hem gewoon de voeding opmaken, en als de watertank bijna leeg is vul ik deze aan met de benodigde supplementen, die op dat moment nodig zijn.
Zo is het makkelijker voor de chiller om een stabiele temperatuur te garanderen, ik hoef hem maar 1x een handje te helpen indien nodig met koel elementen, en dat die het dan zelf bij houdt op de ingestelde temperatuur, bovendien scheelt mij dit tijd en moeite
Comment
-
Ik hoef mij nu niet meer druk te maken om de binnenkant van de kweekpot
Maar onder de planten is wel noodzakelijk.
Kwam ik gisteren achter, vond meerdere dode blaadjes.
Was verbaasd, omdat de planten zo goed groeien.
Kan te maken hebben, dat de planten nog ietsje ziek zijn: de oude bladeren, de nieuwe zien er verder goed uit.
Die zieke trek ik er vanaf als ik zie dat die zijn doel heeft bereikt.
Te vroeg vind ik zonde, waarschijnlijk versterkt die namelijk nog wel de plant, totdat die leeg getrokken is door de plant.
Er gaan ook weleens gezonde blaadjes eraf, als ik ermee aan het vouwen ben.
Shit happens haha.Last edited by Nicle; 4 June 2019, 17:11.
Comment
-
Hoelang blijft gemiddeld de cannabis plant tijdens de gehele bloei groeien?
Dan heb ik een beetje een idee wat ik kan verwachten.
Ik zie dat de planten steeds verder de hoogte ingaan, terwijl vandaag week 2 ingaat van de bloei, met een overgangsperiode van 3 weken van groei naar bloei achter de rug.
Comment
-
Zijn vinyl handschoenen goed om aan de cannabis te zitten?
Of moet het een andere soort zijn?
Deze:
6000+ producten in decoratie, schoonmaak, verzorging en meer ✓ Voor minder dan je verwacht ✓ Altijd dichtbij. Bekijk ons assortiment op de Action website > | Bezoek vandaag jouw favoriete Action winkel in Nederland!
Of deze:
6000+ producten in decoratie, schoonmaak, verzorging en meer ✓ Voor minder dan je verwacht ✓ Altijd dichtbij. Bekijk ons assortiment op de Action website > | Bezoek vandaag jouw favoriete Action winkel in Nederland!
Weet niet of vinyl kwaad doet aan de planten.Last edited by Nicle; 5 June 2019, 21:07.
Comment
-
QnQ bedankt voor de info.
Ik vouw de bladeren, zodat de andere toppen ook meer licht ontvangen.
Het is dus beter om er niets aan te doen?
Zo gaat er dus geen energie verloren dat de planten de bladeren weer terugzetten.
Daar ben ik dan wel blij mee hoef ik bijna niets te doen
Heb ook ff gegoogeld en kom nergens het vouwen van bladeren tegen.
Is er dan verder niets wat ik hoef te doen in de bloei aan de planten?
Alleen kijken dat ze groter worden en meer niet?Last edited by Nicle; 5 June 2019, 23:32.
Comment
-
Kan ik nu al zien welke de sugar leafes zullen worden?
Hiervan wil ik namelijk als zij-project hasj van maken.
Zijn het toevallig de blaadjes rondom de toppen?
Comment
Comment