Dit zal mijn eerste kweekverslag worden met de G_tools kast met led . Ik heb het flow en grow systeem erbij gekocht omdat ik echt benieuWd was hoe en wat dus hier zet ik ff de specs van de kast .
Product Specificaties Kweekkast G-Tools G-LED 560watt Compleet:
Verhogingsset voor de G-kit Bonanza 1 m2 uitvoering.
Met deze uitbreiding verhoog je de kast met 56cm en komt de totale hoogte op 232cm.
waarom deze verhoging ik ga mijn led op 45-50 cm houden wil natuurlijk geen problemen met light bleaching of die verhoging nodig zal zijn dat weet ik natuurlijk niet maarja hij zit erbij dus
.
We gebruiken voor het zaadje naar het kiemetje
Voor het zaadje te laten kiemen gebruiken we 2 borden en keuken papier. Keuken papier nat maken en zaadje ertussen
bordje onder keukenpapier zaadje keukenpapier en bordje boven na 24-48u zie je meestal resultaat.
Dan zullen ze in de coco's pluggen gaan in de garland.
ik weet helaas nog niet welke zaadjes ik ga planten maar dit ga ik woensdag besliSsen .
Ik moet nog wat dingen bestellen en ga dan direct aan de slag foto's komen er ook nog vandaag . Ik probeer iedere dag een update te houden en ik probeer het zo uitgebreid mogelijk te houden. Zo dat iedereen het kan snappen (als er wat spellingsfouten inzitten sorry word aan gewerkt . )
Product Specificaties Kweekkast G-Tools G-LED 560watt Compleet:
- Afmetingen (h x b x d):176 x 118 x 78 cm
- Oppervlakte ~1 m2. Plaats voor 15 x 6,5 ltr potten, 12 x 11 ltr potten of 4 steenwolmatten van 1 meter.
- Ventilator: G-tools 125 2 standen fan- 230/360M3 per uur schakelbaar inclusief geluidsdemper
- Filter: Prima Klima K2601, 360m3
- Schakelkast: G-tools schakelkast met klok en relais
- Verlichting: G-Leds 560 / Opgenomen Vermogen 360W. / LED Vermogen 560W.
Verhogingsset voor de G-kit Bonanza 1 m2 uitvoering.
Met deze uitbreiding verhoog je de kast met 56cm en komt de totale hoogte op 232cm.
waarom deze verhoging ik ga mijn led op 45-50 cm houden wil natuurlijk geen problemen met light bleaching of die verhoging nodig zal zijn dat weet ik natuurlijk niet maarja hij zit erbij dus
.
We gebruiken voor het zaadje naar het kiemetje
- De garland 24 Cell Self Watering kit
Voor het zaadje te laten kiemen gebruiken we 2 borden en keuken papier. Keuken papier nat maken en zaadje ertussen
bordje onder keukenpapier zaadje keukenpapier en bordje boven na 24-48u zie je meestal resultaat.
Dan zullen ze in de coco's pluggen gaan in de garland.
ik weet helaas nog niet welke zaadjes ik ga planten maar dit ga ik woensdag besliSsen .
Ik moet nog wat dingen bestellen en ga dan direct aan de slag foto's komen er ook nog vandaag . Ik probeer iedere dag een update te houden en ik probeer het zo uitgebreid mogelijk te houden. Zo dat iedereen het kan snappen (als er wat spellingsfouten inzitten sorry word aan gewerkt . )
Comment