Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba Kush op steenwol. Eerste keer kweken, dus hulp gewenst.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bubba Kush op steenwol. Eerste keer kweken, dus hulp gewenst.

@THC Dude:

Nee, ik weet 100% zeker dat er geen slangetje is losgesprongen.
    Van 20.00 tot 8.00 stonden de lampen uit en dan wordt er geen water gegeven.
    Om 7.15 heb ik de brand geconstateerd. dus toen was het al 12 uur en 15 minuten geleden dat
    de plantjes voor het laatst water hadden gehad. Ook zou bij een vochtprobleem gelijk kortsluiting
    optreden waarbij eerst de zekering springt. Nu was hij doorgebrand en zette eerst de troep in brand
    voordat er kortsluiting optreedde.

Natuurlijk heeft gamma ook wel goede ventilators, maar als je het net niet treft, ga je toch voor zekerheid
    en koop je een degelijke ventilator (Die ook gerust door kan branden, maar het voelt vooral veiliger)

Nu ga ik weer verder bouwen, want de stekken moeten nodig onder de lamp.

GR TQ

Comment

Ja dat is ook wel weer zo.

Mischien kan je met die fan naar de gamma terug, als die nog niet oud is en je garantie er nog opzit??!! Misschien dat het probleem al vanuit de fabriek erin heb gezeten.

Ik hoop voor je dat het niet weer gebeurd.

Veel plezier met bouwen verder.

grtz

Comment

Haai,

Er was niet meer dan een smeulend hoopje plastic over die ik van de vloer moest bikken. Dus terugbrengen is er niet bij.
        Ik heb nu twee van deze aangeschaft:

22451814-260x260-0-0_Honeywell+Honeywell+HT800+Turbo+High+Performance+F.jpg

Deze vond ik er wel degelijk uitzien en heeft ook randaarde en is vochtbestendig.

De kamer is schoon en behangen met zwart-wit folie. Morgen de bakken er weer in en wachten op de stekjes.
        Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan. Alleen wordt de investering wel steeds groter, dus deze ronde moet
        goed gaan, anders ben ik gewoon failliet. En als alles straks draait wordt de eerste investering een
        automatische brandblusser en een sms-rookmelder, maar voor nu zijn de centen eventjes op.

Gr TQ

Comment

automatische brandblusser heb je al voor 28 euro en die is voor 4m2, en dat lijkt me met jouw ervaring toch wel een investering waard. Dan maar ff minder stekken.

Maar die fan ziet er goed uit en dat het vochtbestendig is en randaarde heeft is ook goed.

En wat betreft die ouwe fan, als je die van de vloer mocht schrapen dan heeft het idd weinig zin om die terug te brengen.

Grtz

Comment

volgens mij ben jij glazenwasser ofniet?? aan je glasmesje te zien.

Comment

Bezig...
            X