Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@markster
Bedankt.
Dat mag ook wel want ben er al een tijd mee bezig.
Het slangetje wat je op die fotos ziet is bio c02 die alleen wordt toegedient tijdens de bloei,als de verlichting aan staat.
Nou het begint goed heb de ph meter stuk en dat is mooi klote.
Dus de dames hebben ook een verkeerde ph waarden mee gekregen deze afgelopen week.
Heb nu ff snel een meter geleend het is niet anders,een nieuwe set is besteld MILWAUKEE SM710 COMBI.
En je kunt het ook goed aan de planten zien dat de niet klopt.
Verder nog een week extra groei,
De fotos zijn van gisteren
28-01-2011 3 weken in de tent
@THC Dude
Laten we hopen dat de klap niet te groot is geweest,de dames zijn er wel niet beter op geworden.
Verder is mijn conclusie de de ph meter al stuk is van af de eerste hydro poging met de stekken.
Heb de ph meter geijkt voor ik aan hydro begonnen ben,maar de ph meter ijkt zich zelf niet meer.
En volgens de growshop is hij overleden.
En dood gaan ze echt niet, het is, en blijft onkruid.
Geef ze ff de tijd om bij te komen en omdat je nu wel een goeie meter zal het beter gaan, geloof me, gun ze even de tijd. Want met dat soort dingen in hydro vergevings gezinder dan aarde, nu kan je ff snel spoelen en je bent 80% kwijt, dat doe je niet ff met aarde zonder er een moeras van te maken. (waar ze niet van houden)
En de blaadjes die verschrompeld of er niet goed uitzien die blijven zo, je moet nu kijken wat de groei tippen doen, zien die er gezond(der) uit?? Dan ben je op de goeie weg, en als je ze net in de bloei heb gezet, dan hebben ze nog een week of 2 om bij te komen en goed te herstellen.
Gaat helemaal goed komen!!!! Maak je geen zorgen.
Grtz
PS: mooie meters trouwens, waar heb je die vandaan??
@ THC Dude
Laten we het hopen dat ze wat bij komen in de bloei,maar mijn maat zegt het zelfde dat ze nog wel bij gaan komen,want onkruid vergaat niet.
Het is gewoon te zuur water geweest.
En de meters heb ik gewoon gekocht in de growshop.
Comment