Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ tumble trimmert
Ja dat is ook zo,rook altijd mijn eigen kweek op,en het smaakt verder ook altijd goed.
Maar mijn eigen wiet is nu op,en dat is wel jammer.
Dat vind ik wel apart van die LED lampen hoor, de bladeren enzo zijn mooi paars van het licht, maar de stampers van je toppen zie je er vet uitblinken met dat witte.
Want als ik het goed zie dan zijn die aan de rechterkant groter dan aan de linkerkant, dus zullen ze ook meer water moeten hebben. Want links staan ze er veel beter bij....
@THC Dude
Ze krijgen nu 1x per dag water 15 min.
De ph 5,7/ec 1,6/ tips zijn welkom.
Maar denk zelf dat het de top-grow duo fluor is,die hangt rechts iets verder van de meiden af,zal straks ff kijken of die er nog wat dichter op kan?.
@ $ir_Smoke_Allot
Denk messchien toch de verlichting??.
En anders was het toch de zurebom aanslag die ze in de groei hebben gehadt?,de verkeerde ph en ec voor een paar weken lang.
Hier nog wat fotos van de bio co2
Doe 500gr suiker en 1l water ff samen,opwarmen in de pan zo dat je suiker water krijgt,dit moet iederen week ververst worden.
Naar 30min aflaten koelen giet je het in de 2L cola fles.
Dan alles klaar maken de gist er als laatste in.
De wespenvanger hang je boven de verlichting,of langs de verlichting.
Met een laag je water er in,zo kun je zien of het nog bubbelt.
En dan kan de co2 mooi naar beneden zakken co2 spullen.jpggist suikerwater.jpgklaar.jpgwespenvanger 2.jpgbigbud.jpg
Last edited by pietweed; 28 February 2011, 20:25.
Reden: s update co2
Comment